Thursday, July 14, 2011

Markett - (d)obyvatelka hlavního města

Tak už je to naprosto oficiální - pojedu studovat do Prahy na FF UK. Bude to asi docela změna, nové město, prostředí, škola, lidé, život, uplně všechno. Ale přesto (proto) se těším! Jen nevím, jaké to je, odloučit se ode všech přátel a jet jinam - zažili jste to někdy? A co Praha jako taková, líbí se vám? Já miluju noční Prahu, je to podle mě jedno z nejhezčích měst!
It´s official now, I´m going to study in Prague ( Charles University - Faculty of Arts - Psychology). It will be something new for me - new school, new city, new life.. but I´m looking forward to it. Have you ever move to another city without your friends and family? And what about Prague, do you like it? I love Prague in the night, it´s charming!


 

19 comments:

  1. Bydlím v Praze 15 let a ještě teď, jsem například nebyla na Karlově mostě nebo se třeba nedostanu na Václavák. Holt jsem vidlák :D a jinak ti blahopřeju ke studiu, UK je mým snem :)

    ReplyDelete
  2. Gratulujem a držím palce :) Praha je krásne mesto,raz by som sa tam chcela dostať ;)

    ReplyDelete
  3. Gratuluji :) a Praha je,taky podle mě jedno z nejhezčích měst !

    ReplyDelete
  4. gratuluju, třeba se tam potkáme :) a Praha? v životě bych neměnila.. i když tu bydlím celý život :D

    ReplyDelete
  5. prahu miluju, ale žít už tam nechci nikdy. žiju za prahou (asi 20km) a je to nejlepší možnost =) máš zahradu i prahu kousek =)
    zažiju v září podobnou věc, jako ty. s přítelem (bez něj bych tam nešla) jsme se dostali do českých budějovic. taky to pro nás bude nové. bydlení, výška. docela se toho bojím, co ty?

    ReplyDelete
  6. Já se v Praze narodila a dřív jsem říkala, že nikdy nikam jinam, ale co jsem starší, tak už nejsem tak radikální a možná nějaké klidné místečko za Prahou by nebylo špatné :) Pro mě, jako odpůrce MHD, je nevýhoda, že skoro všechno je dost daleko, pokud bydlíš v okrajové části Phy, a hodina cestování MHD naskočí jako nic :(

    ReplyDelete
  7. @Teri J.: Tak to já mám Prahu dost pochozenou, jezdím tam tak jednou za 2-3 měsíce :-)
    @xoxo Lizzy: Díky! Třeba se dostaneš a pak zajdem na kafe :-D ;)
    @Kockandy: Díky :-) Já tušila, že nebudu jediná, kdo si to myslí! :)
    @- angellovely-things -: Díky :-) Jsi milá :-)
    @Markétka: Já jsem spokojená s Brnem, kde jsem vyrůstala..ale změna je život! :)
    @Payushka: Taková poloha je nejlepší :-) Já se nebojím, ale zase uplně jistá si nejsem, znáš to ;)
    @Mína: Hodina v MHD je pro mě běžná věc. Bylím v jedné, ne uplně okrajové části Brna, školu jsem měla na druhé straně města a dojížděla jsem MHDčkem přes hodinu. Takže toho se asi jen tak nezbavíš ani v menším městě... :-) Ale chápu, že v Praze je opravdu všude daleko. Tady máme maličký centrum, kde vždycky někoho potkáš :-) Jednu hlavní třídu...a tak :)

    ReplyDelete
  8. Praha je nádherná, jsem hrozně ráda, že jí mám jen 30 minut od domova :)
    A noční Praha?To je podívaná! :)
    A Markétko, opožděně Ti přeji vše nejlepší k svátku a hlavně Ti děkuji za přání!! :)

    ReplyDelete
  9. S odloučením se od přátel ty určitě problém mít nebudeš.

    ReplyDelete
  10. Prahu noční miluji a gratulace k dostání se na vysokou :)A na jaký obor se chystáš?

    ReplyDelete
  11. Do Prahy pojedu na takový větší výlet, miluju atmosféru památek a nejvíce Karlův most, ale taky ty omnoho větší možnosti nakupování, jsem z Ostravy, takže Praha je pro mě nakupovací ráj, nemůžu se dočkat, i když tam moc dlouho nepobudu. Hodně štěstí ve škole, je to velký úspěch dostat se na UK;)

    http://slecna-k.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. @Mirabelle: Máme to ale krásné jméno! :-D
    @Anonymous: To budu, ale naštěstí mám v Praze taky kamarády, to je pozitivní, díky za připomenutí :-)
    @An a Dan: Díky! Na psychologii.
    @Kristina: Nakupování je v Praze úžasné, to souhlasím! :-) A díky, snad se bude dařit :-)

    ReplyDelete
  13. Ty opouštíš Brno kvůli Prahy? Proč? Why? Pourquoi? Warum? Perché? почему́? :D:D

    Tom

    ReplyDelete
  14. @evie: Díky moc! ;)
    @Tom: Jojo, opouštím. Protože se mi psychologie v Praze líbí víc než sociologie v Brně a Olomouci :-). Byla to taková skoro až nereálná meta, ale povedlo se, tak se jdu osamostatnit :-) (chichi, azbuka :-D)

    ReplyDelete
  15. Já jsem vesan jak poleno, takže přímý přesun do PHY by pro mě byl asi docela kulturní šok. Bydlel jsem rok v centru Brna (k němu jsem moc nepřilnul), tři roky ve Zlíně (super, ale nic moc kultůra) a pak se přesunul za prací do Prahy.
    Je to tu velký a rychlý. Celkově ale nemám problém, i když na ves pořád zdrhám když si potřebuju vyčistit hlavu. Myslím, že jako studentské město je Praha super..

    ReplyDelete
  16. ja som sa tiez stahovala pred tyzdnom do prahy teda uz druhykrat ...zaciatky su tazke ...ale akonahle sa otukas bude to fajn najme v meste ako je praha:)

    ReplyDelete
  17. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchod odkudkoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...