Tuesday, July 26, 2011

Nová kůže pro milovaný notebook / Laptop´s new skin

Záplava nudných šedých, černých a bílých notebooků všude okolo. Nechtěla jsem, aby můj ,,kamarád" zapadnul do davu. Vlastně jsem s tím, že si na notebook nalepím nálepku, počítala už při nákupu a vyvarovala jsem se tak klasické ženské (a i obecné) vlastnosti - rozhodovat se u elektroniky podle vzhledu. Koupila jsem si teda designově nezajímavý (ale výkonný :-D) notebook. A jako jeden z dárků k svátku mi byla zaplacena tahle nálepka :-).
Na internetu je spousta firem, které nabízejí nálepky, nejznámější skinbook.cz nebo skinzone.cz. Já nakupovala v prvním zmíněném. Je tam i sleva 20%, když pošlete oscanovanou ISIC nebo potvrzení o studiu.
Model mého noťasu je zatím novinka, takže ho v databázi nenajdete a musela jsem ho přeměřit, aby mi skin vyrobili ,,na míru". Jinak ale v nabídce přeměřených najdete většinu notebooků, co jsou na trhu. Což je fajn.
Byla jsem celá natěšená a výsledek se mi fakt líbí. Co vám? A máte/ zvažujete taky nálepku na notebook?
I bought new skin-sticker for my laptop. Do you like it? And do you also have one?


Notebook před / Before

Notebook po / After

8 comments:

  1. Oveľa lepšie ako tá "stará klasika" :) Pekné!

    ReplyDelete
  2. Ouu, to je paráda,, taky jsem přemýšela o skinu, už jsem si ho chtěla koupit a v tom jsem si ho rozbila :D. Smůla no.. Ale tohle je krásný, takový decentní, není to přehnaný, krása v jednoduchosti!

    ReplyDelete
  3. moc hezké :) nene já zatím žádnou takovou nálepku nemám, ale je pravda, že o ní uvažuji :)))


    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wau tak dostal nove oblecko, velmi pekne:)

    ReplyDelete
  5. @xoxo Lizzy: Díky, taky myslím ;)
    @Káťa: Jééj, to je pech :-X. A děkuju...chtěla jsem něco, co by na přednáškách nezvedalo ostatní ze židlí :-D
    @- angellovely-things-: Jdi do toho, je to fakt super :-) Já jsem nadšená!
    @evie: Jojo, notebook bez skinu je strááášně nudnej, ale to si uvědomíš až když ten skin máš :D

    ReplyDelete
  6. To je bomba! Vypadá úžasně :))

    ReplyDelete
  7. Vypadá to skvěle!:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...