Monday, July 4, 2011

Tangle Teezer - recenze/review

Strašně jsem vždycky neměla ráda rozčesávání. Až teď jsem pochopila, že to bylo kvůli špatnému hřebenu. Po přečtení článku u INY. T. jsem zkoumala další recenze a jelikož jsem nenašla snad ani jednu negativní, rozhodla jsem se Tangle Teezer vyzkoušet taky.
Když čtete hodně kladných recenzí, má to tu nevýhodu, že pak očekáváte zázrak. No díkybohu mě TT nezklamal.  Rozčesává nádherně, zkoušela jsem ho na suché i mokré vlásky a obojí dopadlo perfektně. Sice tím, že je dutý, vydává hlasitější rozčesávací zvuky, ale to je jen taková poznámka pod čarou. Koupila jsem si ten větší, protože mám dlouhé, husté vlasy. Pro kratší je často doporučován ten menší.
Přestože nemá ,,chytátko", drží mi v ruce v pohodě.
Objednávala jsem na uvlasku.cz, což je záruka kvality :-) (myslím, že o dobrých a solidních eshopech by se mělo psát ;) ).
Co říct na závěr? Jsem moc spokojená a přemýšlím, co s těmi všemi ostatními hřebeny, co mám doma, protože jiný už používat nebudu! :-)
I´ve hated to combe my hair, but now I don´t! I tried Tangle Teezer for dry hair and for wet as well. Both had  amazing result. It´s hollow, so it makes a noise little bit, but it is not anything important. Now I don´t know what to do with my old hair brushes, because I don´t want to use any other then TT! 





13 comments:

  1. Taky jsem už slyšela několik pochvalných recenzí. Pro mě je to ale dražší hřeben, hlavně když hřebeny moc nepoužívám. Ale teď koukám na stránkách na ten Květináček, tak kvůli němu si ho snad fakt objednám! :D

    http://katysnetdiary.blog.cz/

    ReplyDelete
  2. Už jsem na něj četla hodně pochval! Nesnáším rozčesávání vlasů, tak se po něm asi porozhlídnu.-)
    lepele-mele.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jsem strašně ráda že jsi s ním spokojená!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tento vidím prvý krát :) VYzerá veľmi dobre,už len preto že nemá to "chytátko" ;)

    ReplyDelete
  5. Taky jsem o něm myslím včera, četla u INY (zorvna včera jsem narazila na její blog) a taky si ho pořídím :).

    ReplyDelete
  6. Mám ju vyše roka..a nevymenila by som ju za nič! Pre mňa ú ž a s n á.

    ReplyDelete
  7. četla jsem na něj samou chválu, tak uvažuji, že si ho taky koupím :)
    Takže děkuji za další "nakopnutí" k jeho koupi :)

    ReplyDelete
  8. Také myslím, že je skvělý, ale mně moc uhlazuje vlasy, tak jsem předala neteři. Má čtyři roky a jen díky TT se nechá učesat.

    ReplyDelete
  9. Já mám nejlepší hřeben od Balmainu, jejich hřebeny mě vždycky dostanou :D. Mám je ráda, protože mi nefvytrhá tolik vlasů. Má malé a jemné štětinky, takže se dobře rozčesávají mokré vlasy. Tenhle vypadá taky dost dobře! :)

    ReplyDelete
  10. Markétko, všechno nejlepší k svátku Ti přeji!!! :-)

    ReplyDelete
  11. Děkuji všem za milé komentáře a Káti za přání, to potěšilo! ;)

    ReplyDelete
  12. Jé, mám úplně tenhle samý fialový, byl nejlevnější když jsem pořizovala :D Jinak další barvy jsou skvělé, tak třeba časem. Souhlasím, že je to fajn věc, už si neumím představit se česat obyč hřebenem. Jestli si ještě není někdo jistý tím, jestli ho pořídit, můžete mrknout i na moji recenzi:
    http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/vlasovy-kartac-se-kterym-rozcesavani.html

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...