Monday, August 22, 2011

Bělení zoubků: White Pearl vs. Crest Supreme

Pokud hledáte možnost, jak lehce vybělit své tesáčky a přitom neutratit majlant za ordinační bělení, pravděpodobně se prohrabete tunou produktů až k těmato dvěma. Oba jsem zkoušela a podělím se s vámi o zkušenosti, abych vám usnadnila případné rozhodování.


White Pearl byl jednu dobu obrovský hit a tak neušel mé pozornosti. Je to gel který aplikujete do gelových aplikátorů (formiček na zuby) a necháte působit.
Postřehy:
1, Formičky se blbě tvarují a jsou nepříjemné v puse.
2, Gel se dostává kam nemá a je ,,pěkně nechutnej".
3, V době bělení jste samozřejmě společensky nepoužitelní.
4, Tak 99% populace slintá jak ... :-)
5, Výsledky jsou vidět, nicméně ne hned


Crest Supreme jsou pásky, které vypadají jak tlustší izolepa - přiložíte (přilepíte) je na zoubky a necháte působit 30 min. Každý minibalíček z balení obsahuje pásek na vrchní a pásek na spodní zuby. Není dost dlouhý, aby dosáhnul například i na sedmičky, ale co je vám potom, že?
Postřehy:
1, Pásky jsou daleko příjemnější než White Pearl
2, Gel většinou zůstává na páscích, pokud je zrovna nějak nešikovně nesundáte pusou.
3, V době bělení můžete chodit po doma bez toho, aby si o vás mysleli, že jste vlkodlak v době oběda (neslintáte skoro vůbec nebo vůbec)
4, Výsledky jsou vidět už po druhém až třetím bělení (!).


Cenově jsou White Pearl a Crest Supreme samozřejmě jinde. WP pořídíte tuším kolem 595,- Kč v drogérii a Crest pouze na netu, kde se ceny dost liší. Já Crest prvně objednávala na aukru za 470,- 7 minibalíčků a poté na belici-pasky.com . Odtud mi má dojít ještě pasta Crest, tak pak dám zase vědět, jaká je :-).

Suma sumárum, rozhodně doporučuju Crest Supreme, koupila jsem si to znova :-)!

Bělíte si zoubky? A čím? :-)

If you want to buy something whitening for your teeth, definitely buy Crest rather then White Pearl. It works better and it´s not so uncomfortable as White Pearl. 

3 comments:

  1. Ahoj, potřebovala bych radu, chtěla jsem si na aukru taky zakoupit crest. Ale někde jsem četla, že tam často prodávají nějaké čínské padělky, které nefungují. Tady čtu, že sis je kupovala, tak nevíš, jestli je ten prodejce ještě má a neposlala by si mi na něj případně odkaz ? Díky Bezega ;)

    ReplyDelete
  2. @Bezega: Ano, čínské padělky jsou na internetu taky. Já to kupovala u prodejce se 100% pozitivních komentářů, takže jsem se až tak nebála a navíc ta cena je odpovídající: drtikol72
    http://aukro.cz/listing.php/user?us_id=10018448
    bohužel supreme teď nemá v nabídce, ale zkus té paní napsat, podle mě ti bude ochotná vystavit aukci :-)

    ReplyDelete
  3. Ah, proč je to tak drahé :( Něco na bělení by se mi vážně hodilo, ale nechce se mi za to dávat majlant

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...