Thursday, August 4, 2011

Domácí Malibu PiňaColáda

Jelikož moje skvělá kamarádka H. miluje PiňaColádu, zkusila jsem ji vytvořit doma. Je to jednoduché a mňamózní, takže doporučuji vyzkoušet než skončí léto ;-).

Potřeby:
> Kokosový likér/ Malibu (já koupila nějakou "napodobeninu" Malibu v koutku s alkoholem v Tescu za cca 150,-) podle chuti, já dala asi 5 panáků, jelikož to bylo na denní pití
> Ananasový džus (1 litr)
> Smetana ke šlehání - Pokud chceme vydatnou piňacoladu, dáme tam celý kelímek, jinak půlku :-).

1, Smetanu lehce našleháme (ale fakt jen chvilku), přidáme Malibu a postupně pak džus. U toho mixujeme.
2, Skleničku ozdobíme kouskem ananasu a nezapomememe na míchátko ;-).

15 comments:

  1. DOKONALÝ DRINK! Děkuju Markétko!! ♥

    ReplyDelete
  2. mmm, vypadá to dokonale:)

    ReplyDelete
  3. @Hanka: Díky! Made for you ;)
    @J. Díky moc ;)

    ReplyDelete
  4. Jsem nezletilá, takže dám kokosový džus místo tamtoho :D Pinacoladu ale milujůů

    ReplyDelete
  5. @Iva: Buď kokosový džus nebo se prodává přímo i kokosové mléko v plechovce ;) Já ji mám taky moc rádááá :-D
    @Nina Lowe: A pak napiš, jak jsi dopadla ;)

    ReplyDelete
  6. Pina Colada je nejlepší! Já dostala k narozkám láhev toho základu na ni, takže taky přidávám jen džus a smetanu. Ať už je sobota a můžu si zase dát, mňam! :-D

    ReplyDelete
  7. To je paráda, někdy vyzkouším!! =)). Jinak je škoda, že jsi se do Prahy nedostala, protože ty slevy jsou neskutečné. Ale už jsem fakt vyhodila hodně peněz za oblečení během prázdnin. Včera jsem si koupila ještě kalhoty a končím :D. Ještě jsem chtěla kabelku, ale počkám na podzim. V tom Roxy to bylo fakt nádherný, znám tam tu prodavačku, tak mi řikala, že se to fakt vyplatí nakoupit toho co nejvíc, protože takhle zlevněný to nikdy nebude. Měla pravdu a jsem ráda, že jsem si koupila tolik triček, protože je nosím fakt ráda. Já nejsem ten typ lodiček, sukýnek a tak. Jsem mladá a lodičky, saka budu nosit celý život =))

    ReplyDelete
  8. Nejlepší je do toho dát pravý kokosový Monin :) Stojí okolo 100 ale je to velká lahev (myslím že 75 cl) Je naprosto skvělý a pina colada s ním je snad nejlepší jakou jsem si doma udělala :) Bohužel ho najdete jen u specializovaných velkoobchodních prodejen, ale opravdu se vyplatí! :)

    ReplyDelete
  9. Ano, tu napodobeninu znám, je to uplně stejný!:-)Mňam:-)

    ReplyDelete
  10. Mňam to zní úžasně, hned bych si dala

    slecna-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Skvělý návod, jééé, miluju Malibu :)

    ReplyDelete
  12. Wow! Takovou piňacoládu bych si dávala klidně každý den :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...