Monday, August 29, 2011

Holiday in Spain - Video

Letos jsem kromě Slovenska a Polska prožila horké prázdninové dny ve Španělsku. Přináším vám random-video, takovou videopohlednici a pár fotek z videa samostatně :-).
Pár poznatků:
1,Pokud nevěříte, že Španělé neumí anglicky, věřte. Ani taxikáři ani mladí ani obchodníci. Nikdo. Tváří se, že angličtina je asi tak důležitý jazyk jako nějaké nářečí v Búthánu či co. Pokud jedete do Španělska s angličtinou a francouzštinou (jako já), připravte se na srandu. Ale ruce nohy na komunikaci často postačí.
Stala se nám taková věc, že jsme se ptali nějaké paní, kde je bus a ona do nás začala valit španělsky. Řekli jsme jí, že bohužel nerozumíme, ale ona valila španělsky dál. Nešlo to jinak a začali jsme se jí smát (do xichtu, takřka) načež ona stále mlela a mlela a mlela španělsky.
2, Sladké pečivo a vysoké ceny za jídlo, levnější Zara a přítomný Primark (fajn nákupy!).
3, Teploty okolo 45 přes den a 36 večer opravdu nepřekvapí, zato překvapující je klimatizace madridských busů nastavená na 15 stupňů (ano, hádáte dobře, je to vražda).
4, V Barceloně je linek metra "pouze" 7, v Madridu tuším 13.

This year beside Slovakia and Poland I visited Spain. So here is my random-looks video and some photos from video. 

Video přemístěno na konec článku, aby vám to tu nehrálo automaticky :) 










Pouliční antikvariát, kde jsem si koupila anglickou knihu za 2 eura



Kam jste vyrazili letos vy? A líbilo se? / Where were you this summer?

7 comments:

  1. no nádhera!hned bych jela!!zírala jsme s otevřenou hubou na Fontanu..užasný....pěkné video, vhodná hudba, nádhera:)

    ReplyDelete
  2. @Tobby: Díky, jsi strašně milá! :-)

    ReplyDelete
  3. Když vidím místa, které jsem procházela, tak mě jímá nostalgie :) . Je to tam krásné, ale dvakrát mi to stačilo :).

    ReplyDelete
  4. ty ruzovy boticky chci!!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ked som boal v spanielsu tiez sme sli busom na vylet do Barcelony a tiez tam valila naplno klima, a pri tych "spievajucich fontanach"sme boli tiez, inak krasne fotky:)

    ReplyDelete
  6. perfektne video a super fotky ;)

    ReplyDelete
  7. Teploty okolo 45 stupňů asi opravdu nepřekvapí, ale mě by rozhodně zabily. Nicméně vzkřísil by mě pouliční antikvariát a ty růžové lodičky ;-).
    Krásný (první školní) den přeje Vivi ;-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...