Sunday, August 28, 2011

My blog´s first B-DAY!

Přesně před rokem, znuděná volným týdnem prázdnin a s hlavou plnou myšlenek a nápadů, založila jsem tento blog. Očekávala jsem, že mě jeho psaní bude bavit a že díky němu, třeba virtuálně, poznám lidi, kteří se zajímají o stejné věci jako já. A to se mi splnilo - spousta z vás má taky blogy, kde píšete tolik inspirující a krásné články, které mi často zvedají náladu (nebo přináší zjištění, kolik toho potřebuju :-D).




Měl to být původně asi jen čistě beauty-blog, jenže to by prostě nebyl můj prostor. A tak se z něho nakonec stal velký mix - něco mezi zápisníčkem z mého života, beauty-blogem, food-blogem a kdo ví čím ještě :-) .
Jak příhodné, že první narozeninky mého blogu oslaví 111 followers, kteří jste, jak jsem již nedávno psala, prostě skvělí!

Většinou rekapitulace dělám o Vánocích, ale teď tak vidím, že se to při narozeninách blogu nedá jinak :-). Znáte určitě tu písničku ,,and so this is Christmas, and what have you done?" tak asi bych si teď měla zazpívat ,,and so this is first B-DAY, and what have you written?" (jojo, zkuste si to na tu melodii a pěkně hnusně tam ty slova natlačte).
Jakože, musím se pochválit, že jsem vydržela rok. Je to jakobyste po několika krátkodobých vztazích /předchozí blogy/ našli ten dlouhodobý, kterému byste věnovali rádi čas. Někdy se nám psát nechce, jindy nemáme dost inspirace a tak to třeba i něco stojí - však to znáte. Ale ono se to vrací v záplavě nádherných komentářů a i pocitů seberealizace.
Za tento rok se toho stalo hodně a jsem moc ráda, že jsem se alespoň o část z toho mohla podělit s vámi. :-)

Konec rekapitulace, teď si všichni povinně dejte něco dobrého na oslavu! (já si jdu pro bromhexin :-D)

Ten nejkrásnější den, jaký můžete mít přeje
Markett


One year ago, bored by free week and with head full of ideas, I wrote the first post. I supposed that it will be just and only beauty-blog, but it turned to diary-beauty-food blog then.
How cute that my first blog´s b-day can celebrate 111 awesome followers! 
I am used to do annual recapitulation at Christmas, but now I must do it too. It was interesting year full of experiences and I´m really glad that I had a chance to share at least some of them with you.
Ok, that´s enough! Everyone has to eat or drink something delicious now! :-)
Have the most beautiful day you can
Markett











8 comments:

  1. jéé tak to teda všechno nejlepší :) a hodně štěstí do blogování a hlavně tu s námi zůstaň ještě pěkně dlouho se svými super články:))

    ReplyDelete
  2. Krásné první narozeniny! Doufám, že jich budeš slavit ještě spoustu, protože mám tvůj blog moc ráda, i když není čistě kosmetický :-)

    ReplyDelete
  3. @Tobby: Děkuju moc, komentáře od tebe jsou vždy krásné a potěší!
    @Markétka: Děkuju, Marki! :)
    @Viennettka: Děkuju moc! Jsem ráda, že se ti i tak líbí :-) Já mám zase moc ráda ten tvůj, však to víš :-)
    @Yarisse: Děkuju, jsi jedna z mých prvních oblíbenkyň :-)
    @Kristina: Děkuju moc, jsi milá! :)

    ReplyDelete
  4. Fíha, no to je pěkné, že Tě to baví už rok :)Já oceňuju asi hlavně tu pestrost, Tvoje malé (aj velké?) radosti v jednom společném prostoru. Tak ať Tě to pořád baví!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Takové komentáře jsou neejlepší :-) Zvedlo mi to náladu :-)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...