Tuesday, September 13, 2011

China Glaze - Emerald Sparkle

Tak jsem se koukala, kdy jsem psala poslední nehtovej příspěvek a je to už 2 měsíce! Takže se napravuju a píšu ho hned teď :-).
Jestli mě někdo sledujete dýl, víte, že jsem klasik a něco jako zelená na nehtech je pro mě dost "what?". Ale chtěla jsem vybočit ze stereotypu růžovek a tak jsem si Emerald sparkle objednala. Říkala jsem si, že pokud se mi nebude líbit, tak budu mít alespoň čím kreslit vánoční stromečky na nehty nebo co nosit na st.Patrik´s  day :-) ).
Barva je to ale tak krásná, že se mi hned zalíbila. I kvalita laku je super.
Základem je černá, ale pro množství zelených třpyteček ji téměř nepostřehnete :-). To znamená, že lak kryje už v jedné vrstvě (ale já dala pro dokonalost 2). Lakování paráda, lahoda. Při normálním světle je ES fajn barva, ale když ji dáte na sluníčko/ pod umělé výrazné osvětlení, tak to je teprv pecka, vážení!


Emerald sparkle is beautiful color - black base and deep green mini-glitters. 1 coat is ok/enough for covering, for perfect covering you can apply 2 coats. It´s easy to apply. Athlough I don´t like green polishes much, I have to say that this one is awesome. 

5 comments:

  1. pokud je dokonalost lak na nehty, tak tenhle je dokonalost.

    ReplyDelete
  2. Nádhera!!! Myslím, že každý, kdo se jen trochu zajímá o laky, ho musí ve sbírce mít!

    ReplyDelete
  3. ES patří k mým oblíbeným lakům, těšila jsem se celé léto až si ho na podzim nalakuji. Také mně jako jediný lak na nehty kromě Ruby Pumps voní.

    ReplyDelete
  4. Ten mám, je to opravdu překrásný láčekk! Mimochodem, ty moje OPI jsou opravdu vadný, špatná kolekce :D Ale i tak mám chinu a Color club nejraději! :)

    ReplyDelete
  5. uplne vianocny stromcek:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...