Sunday, September 18, 2011

Favorite Ionic Hair Tools - žehlička, kulma, fén

Hupky šupky a je tu obrázková recenze na moje TOP HOT vlasové náčiní :-) Skládá se ze žehličky Bio Ionic, fénu Philips a kulmy Braun. Taky bych měla podotknout, že mám střídavě středně dlouhé/dlouhé vlasy a docela dost husté, tudíž dámy s ježkem či ultrajemnými kraťoučkými vlasy si při čtení tohoto článku možná nepřijdou na své.
Here is my review of my favorite hot hair tools. It consist of Bio ionic ismooth iron, Philips hairdryer and Braun curler. I have a lot of long hair, so count with it.



1, Žehlička Bio Ionic ismooth
O co jde: Iontová žehlička od firmy Bioionic je pojmem. Za to však také solidně zaplatíte.
Můj názor: Tuhle žehličku na vlásky mám už dlouho (2 roky?), ale vlasy moc nežehlím, tak každodeně žehlícím slečnám asi neposkytnu dostatečnou recenzi. Taky fakt, že před touto žehličkou jsem byla majitelkou žehličky Oriflame, moc recenzi nepřidá :-D. Ale zase něco vám říct můžu: Žehlička se krásně rychle rozehřívá, za pár vteřin je horká. Nastavení teploty je opravdu na vás, pokud máte jemné vlasy, stačí nižší stupně, pokud normální či hrubší, budete 180 stupňů nepochybně potřebovat. Přestože se píše, že pod tuto žehličku nemusíte aplikovat žádné ochranné přípravky, já radši při vší opatrnosti Matrix Vavoom stříkala. Vlásky se žehlí docela dobře. Výsledkem jsou nádherně lesklé a rovné vlasy (dokonce mi to i bez laku vydrželo rovné ve vlhku). Otočný kabel je samozřejmostí a dlouhatánský kabel potěší, pokud máte zásuvku dál od zrcadla. Nejvíc na žehličce oceňuji asi šetrnost a lesklé vlasy jako výsledek.
Cena: Okolo 3000,- Kč, pokud však máte štěstí jako já, seženete ji od někoho, kdo dělá výprodej svých věcí za mnohem méně :-). Stojí za ty prachy? Asi ne. Přijde mi taková ...lepší průměr. Ale vlasy asi fakt neničí.
Bioionic is an iron with famous ionic technology. It is hot in few seconds. If you don´t have fine hair, you´ll need about 180 degrees. Although it is written, that you don´t have to apply any protecting iron spray, I´m using Matrix Vavoom. It has rotatable cord. This iron makes my hair straight and shiny.







2, Fén Philips HP 8183 Salon Dry Control
O co jde: Iontový fén s ,,usměrňovačem vzduchu" a difuzérem.
Můj názor: Tento fén je poměrně novým příruskem do mé domácnosti. Rozhodovala jsem se mezi Valerou a tímto - Philips s výkonem 2200 W, sympatickým designem a příznivější cenou vyhrál. Na madlu naleznete 3 stupně rychlosti, 3 stupně teploty, studenou vlnu (funguje!) a zapínání/vypínání Ionic technologie (tu nechávám zapnutou pořád, vlasy jsou pak ,,vychovanější"). Velmi oceňuji rychlost, za kterou mám vlasy vyfoukané, příjemné teploty a jejich nastavení - první je vlažná, druhá teplá a třetí horká.
 Mívala jsem u jiných fénů problém s tím, že mi ,,žral" vlasy, tedy natáhl a usekl. Tento je proti takovým případům skvěle vybavený zadním sítkem, takže do fénu se žádný vlas nedostane. Někoho možná překvapí modré světlíčko, co svítí nahoře na fénu vždy, když je zapnutá iontová technologie (takže u mě vždy :-) ).
 Pokud se někde dočtete, že je fén veliký nebo tak něco, tak není, je veliký normálně (pokud nejste zvyklí na cestovní), jen nastává malý velikostní problém, když nasadíte usměrňovač vzduchu (nevím, jak se tomu říká), to je pak namáhavější. Další věc, co by někomu mohla vadit, že kabel, který není nejdelší, není otočný. Ale to je mně docela jedno, takže celkově tento fén moc doporučuji - je to blaho pro husté vlasy!!
Cena: Něco přes 700,- Kč, pokud nakupujete přes net :-).
I used to have a problem, that a hairdryer "ate" my hair - when I use this hairdryer, it doesn´t happen, because it has a strainer. It is normally large. I like 3 temperatures (and cold wave), they are not somehow horribly hot. What could be a bad point, that it doesn´t have a rotatable cord (and the cord isn´t long too). But it makes my long hair dry so fast, that I have to love it!










3, Kulma Braun Satin Hair EC2
O co jde: Iontová kulma s větším průměrem a technologií pro barvené vlasy
Můj názor: Po této kulmě jsem toužila obzvláště pro větší rozměr jejího keramického válce. Dělá přesně takové ty ideální lokny - ani moc naloknované, ani moc natáčkovitě-přirozené. Prostě pěkné. Zlatý střed. Ovládání je intuitivní a příjemné, můžete si nastavit typ svých vlasů (teplotu) a kulmujete jedna radost. Tlačítko na cvakání kulmy je krásně veliké a nevodivé teplo, takže nehrozí riziko upečeného prstíku. Lokny drží stejně jako u ostatních kulem - tedy pro mě to znamená, že pokud je pořádně zalakuji, tak drží. Otočný kabel je u kulmy nutnost a zde samozřejmě nechybí. Pro ty, co mají vlásky kratší než po ramena bych možná volila (pokud netouží po přirozeném vzhledu loken) menší rozměr válce, pro střední a dlouhé vlasy je to bomba :-).
Cena: Okolo 1100,- , záleží, kde nakupujete.
This ionic curler has great diameter of the ceramic cylinder. It´s perfect for medium length or long hair. You can chose type of your hair (=temperature) and then you create beautiful curls!  







A jaké vlasové náčiní používáte vy? Plánujete koupi nějakého nového? :-) 

9 comments:

  1. Můj ty světe, to jsou vymoženosti ;-). Musím se přiznat, že jsem "Fifi" a mám k zbláznění ráda všechny zkrášlovátka a holčičí "propriety", ale mám jednu 13. komnatu - nepoužívám vůbec nic na vlasy. Občas jsou rovné a občas se mi zkudrnatí, takže tyhle jejich nálady mám místo žehličky nebo natáček. A ještě jedno přiznání - hřeben je můj nepřítel. Mocná kosmetika Lush u mě jistí kvalitu vlasů a jinak na to peču ;-). Ale obdivuju tyhle Tvé vlasové pomocníky, díky kterým máš vlasy jako princezna!
    Vivi

    ReplyDelete
  2. Taky mám dlouhé vlasy, takže péče o ně dá zabrat. Fén už skoro nepoužívám, abych si je moc neničila, takže si vždycky jen vyfénuju ofinu a na zbytek kašlu, žehličku už taky skoro nepoužívám a kulmuju si je jen na akce :)

    ReplyDelete
  3. Používám žehličku a kulmou 2v1 od ion koncept a a je super:) jinak super článek http://kateswonderlandx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. zehlicku mam podobnou a jsem s ni taky moc spokojena!
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tak ja mam bioionic fen a jsem s nim moc spokojena, jinej uz nechci! Prijde mi, ze mam po nem vlasy krasne uhlazeny ale nikoli splihly. Navic za par minut je vyfoukano a nemusim se s tim otravovat pul hodiny:-)

    ReplyDelete
  6. ten Bourjois jsem objednala tady http://www.parfemy-elnino.cz/bourjois-paris-clin-d-oeil-silver-dream :)

    ReplyDelete
  7. vlasy mam dlouhe a nechavam si je "jen" uschnout, mam sice fen, zehlicku a nejake natacky, ale natacky nepouzivam vubec, zehlicku jen v sebeobrane, a fen obcas v zime.
    kolikrat jsem si rikala - kdybych tak na to mela nervy se delat krasnou... ale to ja si jdu radsi smokrejma vlasama nalakovat nehty:D

    ReplyDelete
  8. Tak ta žehlička by se mi líbila, ale tolik peněz za ní nedám:/ mám iontovou žehličku a nepřipadne mi, že by vlasy méně ničila, ale zase moc drahá nebylo, to je těžko no, budu muset šetřit

    ReplyDelete
  9. Tak já používám jen fén a kulatý kartáč pro úpravu mikáda, ale občas použiju i magické natáčky pro sexz vlnky :) A delší dobu si plánuji koupit jak nový fén (ten co používám, mám asi od 15 a je mi 21) a nějakou lepší žehličku na vlasy :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...