Saturday, September 3, 2011

Týden ve znamení...

Týden ve znamení shánění ubytování, vyřizování všeho, ochutnávání dobrého jídla a krácení vlasů.

Jela jsem se podívat do Prahy na jedno ubytování, které se mi moc zamlouvalo. Poloha ideální, studentskej byt na Praze 1. Slečna se však nějakým nedopatřením zapomněla zmínit, že pokoj nemá okno ani stůl ani místo pro stůl nebo stoleček nebo stolečíček nebo stolečíčíčíček nebo stoleček pro panenky. Trošku háček (ale teď už mám zase další tipy, takže ještě nic není ztraceno :-) ).
Tak si to vykračuju na Florenc, usadím se na perón (ze kterého to VŽDY jezdí) na lavičku a odpočinkově konverzuju. Má mi to jet v 6.   18:00 a autobus nikde. Something wrong? Probably...
18:03 - aha, přesunuli perón pro odjezdy Eurolines a nikde není žádná cedule. Jak vtipné! Autobus samozřejmě fuč. A tak jsem měla další den na stověžatou Prahu.
Funny life.
           A co to krácení vlasů? Z "po-pás" na "něco-mezi-ramenama-a-lopatkama". Ale je to fajn! Už jsem si pořídila i dvorní fotografku, se kterou budu bydlet, tak asi i časem uvidíte, jak vypadám, žiju a stárnu :-). 

A na závěr tady máte, dietářky, oběd pro oči. Vyrazila jsem prozkoumat bezlepkovou restauraci Na Zlaté křižovatce u Florence. Mňam! Zvolila jsem dobroučké lasagně a jahodový cheesecake (který byl teda spíš citronový a nerovnal se tomu borůvkovému ve Starbucks, ale měl zase lehounkou konzistenci a citronkovou chuť. Představovala jsem si, že je o sto let míň, já sedím načesaná na verandě v Anglii a pozoruji u tohoto zákusku hráče kriketu :-) ).

This week I was in Prague and I tried to find some accommodation for me. The room was without window, the bus had arrived to wrong station and everything was simply funny.
I ate delicious gluten free meal in Na Zlaté křižovatce restaurant. I also cut my hair.  And I found my new photographer, so you can look forward to some photos of me - living and getting older... 










10 comments:

  1. kazdopadne to na tanieroch vyzera fakt luxusne, citila by som sa rovnako:)

    ReplyDelete
  2. Děláš mi neuvěřitelné chuťě, mňam!! :)

    ReplyDelete
  3. Vše vypadá dobře, ale nejvíc mě zaujal ten cheesecake :D

    ReplyDelete
  4. @evie: luxusní to fakt bylo :-)
    @Mirabelle: Ty mně s tím lososem též! :-)
    @An: Jj, ten byl krásně naaranžovaný :)

    ReplyDelete
  5. krasna restauracia a to jedlo...jezis ja milujem jedlo:)
    inak to muselo byt dost krute s tym busom...tak ale ked si mala nejake peniaze tak prazska romantika..sice si bola sama ale ja som tu sama uz viac ako mesiac a uzivam si aj tak...:D

    ReplyDelete
  6. @sl.Jahodová: díky :-)
    @Nicola: Sama jsem právě nebyla, proto jsem nechytala další bus, ale přespala tam :)

    ReplyDelete
  7. předávám malou blogovou štafetu :) http://www.minaandanailpolish.com/2011/09/7-make-up-facts-about-me.html

    ReplyDelete
  8. Hi mates, its wonderful post about tutoringand fully explained,
    keep it up all the time.
    My homepage ... remedies for stretch marks

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...