Sunday, September 25, 2011

Září aneb jak jsem začala nesnášet kočky

Stěhuj se, dokud nepadneš!
Sbalit všechny (no dobře, ne všechny, ale všechny potřebné, což znamená dvě třetiny) věci je vážně výzva. Kdysi lidi balili život do jednoho kufru a cestovali stovky kilometrů vlakem, lodí, povozem, na koloběžce, na divokém praseti...prostě na čemkoli. Já cestovala pouze 200 km a to autem a přesto pro mě bylo stěhování nelehkým úkolem.

Odteď je mé druhé jméno je Vymýtačka. A třetí Savo.
Když zjistíte, že máte v pronájmu byt, jehož dominantou je pohovka pročůraná kočkama, vaše myšlenky nejsou ani na vteřinu u jídla ani spánku, protože stále myslíte, jak pohovku co nejefektivněji zlikvidovat, zničit, nechat vybouchnout, rozmlátit či vyvézt. Nakonec zvolíte variantu část zničit a vyvézt, část odnést, jelikož jste samozřejmě pacifisti. A tak se pak můžete konečně zhluboka nadechnout. Dokud nenajdete kočičí chlupy i v mrazáku. A na plechu. A ve skříni. A v koupelně. A na polici. A na zácloně. A v mikrovlnce.
Tak děkuji bohu za Savo a podobné drastické dezinfekce.
 Mňau! :-)

Mirabelle, doufám, že nemáš nálepky psů na ledničce
A úhořů. A kočiček. A zajíčků. A hlodavců. A andulek. Jo - a foxteriéra na poštovní schránce. Tuším, že náš zvonek taky najdu lehce, bude tam pravděpodobně nějakej leguán.

Ale jinak fajn, čeká mě spousta zajímavých akcí a taky mi v úterý přijdou zapojit net! :-)
 Sladký večer! M.

P.S.: Od včerejška považuji oslovení "kočko" za smrdutou urážku! :-)))

I moved to Prague and I fight with old sofa which smelled awfully because of cats (people who lived there before us had lot od them). Finally , using disinfection, I won. 

11 comments:

  1. krasne vtipne pises!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Já se tu směju a přemýšlím, jestli si se náhodou nenastěhovala do bytu po mém kamarádovi na Letné. Tam měl taky podobnej gauč :-) A užívej si v Praze, závidim!

    ReplyDelete
  3. Ahoj,

    pozývam ťa na moju giveaway, v ktorej si sama zvolíš čo môžeš vyhrať

    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2011/09/giveaway-diy.html

    Klepi

    ReplyDelete
  4. @Biancaprincipessa: Díky, jsi milá ;)
    @Blanche: Letná je fajn, ale jsem na Praze 6 :-) Už teď dodatečně lituju tvého kamaráda... :-) a díky :) ono závidět asi zatím není až tak co :)
    @Klepi: Mrknu, díky za pozvání :)

    ReplyDelete
  5. taky jsem se teď stěhovalam díky bohu za nově zrekonstruovaný byt, kde se člověk bojí vůbec něco udělat =D

    ReplyDelete
  6. Tak to jsem se opravdu, ale opravdu nasmála :D

    ReplyDelete
  7. Děkuji Markét! :). Ano je, jsou tam hned dva, v centru.. Stačí najít na mapách a dojet tam. My jsme bydleli hned v centru a kousek od hotelu byl právě.. nevim co to tam je za centrum, moc se tam nevyznám :D. Ceny jsou skvělé, teda ohledně náušnic- ty zebrované,leopardí a dvoje srdce stáli 4 Eura. Řetízky také nebyli tak drahé, většinou tak do deseti Eur, podle toho, jak je velký a co na něm je. Já se neskutečně těším, až tam pojedu o Vánocích, plánuju si tam koupit tolik bižuterie, jen co bude možný.
    Jinak oblečení se mi moc ve Forevru nelíbilo, líbili se mi tam tygrované boty, ale jinak nic moc.. Nevím, k čemu bych to přirovnala-trochu HM? a takový bohémský styl:D.Ale byla jsem tam s mámou, takže jsem se nejspíš nechala umluvit, že ten styl je hrozný :D
    Forever je velký jak.. tři patra má, dole hned u východu mají tu bižuterii a mají tam hodně stojanů a pak také stůl a na něm různé stojánky, nádherně udělaný.A ty prstýnky, áá, podívej se na jejich stránky a umřeš! :D DOmluvíš se i Anglicky, holčina u pokladny byla šikovná :).

    Hledám adresu: Karntnerstrasse 9 1010 Wien Vienna, My jsme bydleli v ulici SIngerstrase, jak vidíš, je to opravdu kousek! :)).
    Jinak je tam ještě jeden: Takový centrum nákupů, to jsme minuli, když jsme jeli home!Jedna dlouhá ulice, něco jaho Vodičkova ale stokrát delší, bylo tam nespočet obchodů a opravdu hodně lidí, ale škoda, tam jsme nebyli. V tý Karntnerstrasse bylo o hodně mín lidí a takový zajímavý centrum, byl tam i kostel SV.PAVLA?
    Tady je ta dlouhá ulice: Mariahilferstrasse 47
    1060 Wien
    Vienna

    ReplyDelete
  8. Fuj, z toho by mě asi škráblo. Ještě že mám studentská léta za sebou! :)

    ReplyDelete
  9. fuha, to si mala normalne bojovu ulohu:)! Som rada, ze si vyhrala!

    ReplyDelete
  10. Haha, tak to je asi supr nový bydlení... Chudáku, tolik práce. :( :D

    ReplyDelete
  11. Teda Rusalko, teď jsi mě trochu vyděsila... V úterý se mám stěhovat a bývalý pan vlastník nám tam nechal všechen nábytek, tak než si přivezu vlastní postel, tak budu spát na jedné jeho bývalé, jako na fotkách vypadá úplně v pořádku, ale i tak... Ať žije Savo! :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...