Sunday, October 30, 2011

LUSH - Snow Fairy Lip Balm and Magic Wand

Lushi, Lushi, ty jsi mě dostal. Ano. Mňam. Čich, čich. Mmmmm. Aaaach. *zasněný pohled* *nos v ráji*

Víte, už dávno mám schované mýdlo Dobrá víla v prádelníku. A vždy, když ho otevřu, zatetelím se blahem nad tím aromatem. A teď si představte, že ve vůni Snow Fairy (ve které je Dobrá víla) jsem si pořídila i balzámek na rty, který dělá vynikající barvičku a jako dárek tetě Kouzelnou hůlku, obojí  z vánoční edice 2011.

Balzámek je moc příjemný, chutná přesně (skoro to zavání kanibalismem :-D) jako snow fairy. Sladké, sladké a sladké. Ale kdo je na sladké, tomu určitě přijde k chuti. Je sice ostře růžový, nicméně po nanesení na rty udělá opravdu jen balzámově barvící barvu, není to tak intenzivní jako např. rtěnka. A ta barva je opravdu rozkošná! Přijde mi, že rty jsou vyživené a hydratované. Takže u mě dobrý, snow fairy balzámku! :-)
(Omlouvám se za mobilové fotky, jsem na kolejích a foťák mám zahrabanej v nějaké stěhovací tašce.)
I really like this LUSH Snow Fairy Lip Balm. It has bright color, but it looks beautiful and not so bright on lips. Lips are hydrated and smooth. It has typical snow-fairy taste. Bon apetite!










Kouzelnou hůlku sice vyfocenou nemám (dávala jsem ji jako dárek), ale zkoušela jsem ji. Dala jsem ji asi na minutu pod proud tekoucí vody a vykouzlila jsem tak nááádherně vonící vanu plnou pěny. A hůlka vůbec nevypadala, že by se zmenšila. Takže bezva! Tak na 8 použití by měla, odhaduju, vydržet :-).
I don´t own magic wand, but I have tried it. It did full bath of foam, which smelled sweetly - as snow fairy. After one bath (one minute under the water) it didn´t seemed, that it would disappear somehow. I think it will be enough for about 8 baths. 



9 comments:

  1. Vyzerá to dobre... musím sa na to pozrieť :)

    giveaway na whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Takže to určitě musím očuchat, až tam půjdu :D

    ReplyDelete
  3. také ho mám a jsem z něj nadšená! :) na rtech udělá opravdu příjemnou barvičku :))) a ta vůně??? no NOCOMMENT!!! I LOVE SNOW FAIRY!!!!!!!!!! :))))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. skoda, ze si ten balzam nevyfotila na perach...

    ReplyDelete
  5. hmm, tak ten vypadá úžasně! sprcháč mi voněl pěkně, takže toto bude taky luxus!

    ReplyDelete
  6. @Lucia Petruchová: Bude se ti určitě líbit :)
    @Mia: Chtěj!! Je super :)
    @Mína: Tak to si rovnou připrav 230,- Kč :-D
    @angellovely-things: ááá, další nadšenkyně! :-) :-D
    @evie: No mobilem mi to přišlo divný, ale chtěla jsem..

    ReplyDelete
  7. Ten Lush je závislost...měla jsem už tolik věcí...nic nebylo uplně supr že bych neznala lepší,ale stejně si pořád chci kupovat novinky =D

    ReplyDelete
  8. Toužím po něm :*. Je to láska na první přečtení :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...