Saturday, October 8, 2011

Praha kulturně žije

Žiju já (no fakt!) a žije i Praha. A to pěkně rapidním tempem. Už jsem pochopila, že rozdíly mezi Brnem a Prahou opravdu jsou a ne že by byly malé. Jeden příklad za všechny - kulturní život. Tady se prostě nemůže stát, že by neprobíhala nějaká bezva kulturní akce.
A tak jsem s mojí drahou A., která mě přijela z Krna navštívit, zašly na World Press Photo v Karolinu, která bohužel končí už dnes. Bez nutné dávky pozitivního naladění a stáhnutého filmu typu "život je přece fajn" na večer na výstavu nechoďte. Protože spíše ukazuje, že svět až tak fajn není. Alespoň ne zejména v chudých afrických státech.
Další mnou doporučovanou výstavou je Kontroverze v Rudolfinu, která trvá až do 13.11.2011, takže na ni všichni určitě stihnete zajít. Za 80,- Kč studentského vstupného získáte kromě kulturního a informačního obohacení také brožuru, kterou si sami seskládáte - ke každému obrazu je list s infem, proč je/bylo dané dílo kontroverzní, a ten si pak založíte do "vazby", kterou také obdržíte. (Je to srozumitelné? :-D)
P.S.: Pokud se vám zdá, že málo píšu, tak je tomu věru tak. Prostě teď víc žiju a mám toho moc moc moc. Ale nezapomínám na vás! :-) Příště se můžete těšit na velkou TiGi recenzi :-).

In Prague I liked two exhibitions - World Press Photo and Controversies. Second one takes part to 13.11.2011, so you can visit it too. Beside cultural and informative profit you get your own brochure, which you put together during exhibition.

Kontroverze - Rudolfinum

WPP


WPP - Úředník ve vězení na Srí Lance. Tahle fotka mě dostala!

7 comments:

  1. Mám ráda hektický život. V Ostravě je po většinou nuda, ale pár dní v roce se to obrátí.
    Jednou se v Praze potkáme :))))

    ReplyDelete
  2. @An: No v Brně pár akcí bývá, ale rozhodně se to nedá srovnávat :-D.
    To doufám, že se tu jednou potkáme :))) Až někdy budeš plánovat navštívit srdce matičky vlasti, tak dej vědět!

    ReplyDelete
  3. ty jsi na FF UK, že? to bychom se mohly někdy potkat tam :D

    ReplyDelete
  4. @Markétka: Jj :-) Ale všechny přednášky mám mimo budovu fakulty FF. A ty?

    ReplyDelete
  5. Jeden kamarád vždycky, když za náma přijede do Brna a chce večer někam jít, říká, že Brno je ve srovnání s Prahou jako vesnice :(

    ReplyDelete
  6. krásný článek,jinak já Prahu totálně miluju! ♥

    ReplyDelete
  7. já se čas od času zastavuju na hlavní budově.. spíš jen ve středu :D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...