Wednesday, October 19, 2011

Velká TIGI recenze / Big TIGI review

Všechny tyto výrobky používám už více jak 3 měsíce a tak se cítím docela oprávněná psát tuto recenzi :-).
I have been using those products more than 3 months, so I feel pretty confident about writing this review :-). 

1, TIGI: Brunette Goddess Shampoo /  Color Combat Shampoo
Dva názvy proto, že jde o přebal stejného výrobku. Brunette Goddess už pravděpodobně skoro nikde nenajdete, zato Color Combat by kdejaký fikaný prodejce mohl uvádět jako mega-super-extra novinku :-). Ale děti, přátelé a addict-slečny, novinka to opravdu není. Mám obě verze a jsou totožné.
Šampon by měl být na hnědé (červenohnědé vlasy), ale kdo na to hledí? Hrozně mi voní a tak i když mám barvu spíš havraní než čokoládovou, nadšeně si ho paplám na vlasy. Vůně je totiž něco mezi čokoládou-bailey´s a karamelem. Na makeupalley.com jsem se před nákupem zděsila, když tam někdo psal, že smrdí jak alkohol - tak to fakt ne :-) Někdo má asi jen bujnou představivost. Vůně je SUPER.
Konzistence je klasická gelovitě-šampónovitá, barva hnědá. Obsahuje zlaté nanočástečky, ale ty na vlasech vůbec nejdou ve výsledku vidět. Takže spíš potěšení při umývání.
O zázračných účincích na rychle se mastící vlasy se možná taky dočtete. No mně to udělalo výsledek jako kterékoli jiné šampóny (možná proto, že nejsem v "rizikové skupině").
Celkově jde o překrásně vonící a moc příjemný šampónek. Cena vám peněženku rozhodně nevyžere, na netu najdete balení 750 ml za 299,- , tj. když byste to rozpočítali na klasické drogérkové množství 250ml/šampon, vyjde vás na stovku. A to je fajn, když povážíte, že kvalita je uplně někde jinde :-).
Awesome caramel-choco scent, micro gold glitters (not visible in fact) - nice shampoo for normal hair. Someone has an opinion, that it smells like alcohol, but it´s not true! :-) Love it.





2, TIGI - S Faktor -Diamond Drams Conditioner
 Dloooouho jsem se rozhodovala a pročítala recenze, než jsem došla k tomuto kondicionéru. Protože pokud jste zvyklí kupovat kondicionéry za 40,- Kč 50 litrů nebo studenti, asi vás zaskočí infakt, když uzříte cenu tohoto. Bez napínání napíšu, že na netu se cena za obří 750 ml balení pohybuje okolo 450,- Kč. Ale když si to opět přepočtete na drogérkové balení 200 ml, tak to vychází okolo 120,- Kč, což zní líp.
Vůně je vždy silnou stránkou TIGI výrobků a ani tady nezůstali pozadu. Tentokrát je vůně hodně podobná spreji Headrush, o kterém se dočtete v zápětí. Je to sladká, ovocná, exotická vůně, nicméně není přemrštěně  přesládlá, což se mi líbí. Co se týče intenzity a výdrže vůně ve vlasech po umytí, parfém rozhodně nepřebije, nicméně když se náhodou něčí nos ocitne ve vašich vlasech, jistě vůni ucítí :-) - ověřeno.
Bohužel pro recenzi mám vlasy zdravé, takže nějaké převraty v kvalitě zase nesleduji, každopádně jsou však vlasy krásně lesklé a MOC příjemné na omak :-).
Barva je bílá, konzistence trošku krémovější než ostatní kondicionéry.
The price is high, the smell is fruity-great. I really like this conditioner - it makes my hair shiny and smooth. And the smell lasts long, but not kills your perfume, what I consider for ideal!



3, TIGI - Headrush sprej
 Už jsem o něm psala ZDE, že nepozoruji nějaké výrazné změny, lesk jak blesk ve vteřině nebo tak. A vůně me dostává pořád stejně. Tak alespoň vidíte, jak mám stabilní názory :-D
I don´t thing that it works. Yes, my hair smell amazing like pineapple, but shine? No, not much



4, TIGI - After Party
Uhlazující sérum slibuje zkrotit poletavé vlásky okolo hlavy bez zplihnutí. Upřímně - jak by je mohlo něco zkrotit bez toho, aby to trochu zplihlo?? Ale rozhodně to není znatelné ani dramatické. Opět přichází na scénu  rozkošná ovocná vůně a příjemná konzistence. Je to prostě sérum. Ani krém, ani gel, ani olej. Sérum. Takže ve výsledku málo mastnej bílej tekutější gelík. Chápete co myslím, ne? :-)))
Moje vlasy jsou extrémně poletavé a opravdu se zdají být převážně zkrocené, když After Party aplikuji. Za to má plus. Ale přijde mi, že pak nevydrží tak dlouho fresh.
Někdo After Party prý opravdu používá after party, když má načichlé vlasy kouřem, aby to přebil. Tak k tomu bych měla pár poznámek. A, Asi bych toho musela na své vlasy vypaplat polovinu, abych tím natřela celé vlasy. A to je trošku dražší záležitost. B, Ta vůně zas tak silná není. C, Když napaplete vlasy celé, zplihlé teda budou určite. Ale nezkoušela jsem to, tak nevím, třeba to někomu vyhovuje.
It makes my flyaways smooth without making hair greasy. That´s why I like it. It´s not for 100%, but the best I have already tried.

6 comments:

  1. Prvně jsem chtěla koupit ten brunetí, ale neměli, tak jsem se spokojila s jinou verzí - růžový na objem.
    Voní jako žvýkačka nebo Perlička a jsem moc spokojená :)

    ReplyDelete
  2. Díky za recenzi! :)
    Pro značku Tigi jsem se právě nadchla :) Někdo sice říká, že je dost přeceňovaná, ale před týdnem jsem si koupila Superstar Blowdry Lotion, který je skvělý! Nejen, protože objem udělá a dva dny vydrží :D Ale protože jsem nemocná, tak jsem na vzhled docela kašlala a pátej den od umytí sice až takový objem už skoro nemají, ale jinak jsou hezké a příjemné, jako kdyby byly myté včera :)
    Navíc mi stačilo pár kapiček, takže jistě vydrží celé věky, navíc za tu cenu 224,-Kč/250ml :)
    Hodlám si teďka koupit i nějaký šampón, přemýšlela jsem o tom Brunette Goddess Shampoo a Styleshots Epic Volume. Byla jsem nakloněna tomu druhému, ale po téhle recenzi jsem na vážkách. Určitě postupně vyzkouším oba, ale teď který dřív...? Navíc na parfums.cz mají většinu šampónů za 329,-Kč/750ml a momentálně ještě nějakou akci :)

    ReplyDelete
  3. Díky moc, bála jsem se, že Brunette goddess skončil, protože nikde tady u toho nového nepsali jak voní a ono ne, to jsem si oddechla...

    ReplyDelete
  4. @Dashulka: No já objem moc nechtěla, tak jsem si říkala, že prostě risknu to, že Colour Combat nebude přebal Brunette Goddess a ejhle, vyšlo to :)

    @Van Apperly: No podle mě přeceňovaná trošku je, ale to je skoro všechna profi kosmetika. A za tu vůni to stojí. Navíc mi sedí MNOHEM více než profi L´oreal apod., takže super :) A díky za tip! ;) Určitě něco super na objem hledá spousta lidí :-) tak jsi šťastný člověk, že jsi to našla :)

    @Dejnicka: Já byla též zděšená! Koupila jsem si prvně verzi 400ml a ta už mi začala docházet, tak se dívám, dívám a všude vyprodáno... :-) Ale má to happy end, tak dobrý :)

    ReplyDelete
  5. No já jsem nejnadšenější ze Superstar, ten na hnědé vlasy mě zas tak nenadchl, přijde mi,že se mi po něm vlasy rychleji mastí.

    ReplyDelete
  6. amazing blog!! compliments!!!i'm following you!!!!if you like mine,do the same!!!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...