Thursday, November 17, 2011

China Glaze - Rich and Famous

Fotky jsou foceny na sluníčku v nadmořské výšce okolo 1300 m a v pozadí můžete vidět místní horskou flóru :-) :-) O tom třeba další článek :-)
Ač nepodzimní barva, moc ráda ji teď nosím - na rozveselení mlžných dnů :-). Odstín je krásně ostře růžový, konzistence nádherně krémová, plně kryje už v jedné vrstvě, ze zvyku mám dvě. Stašně dobře vypadá k černému oblečení :-)
Fotky ve stínu mi absolutně nešly udělat, proto tu nejsou. Barva vždycky vypadala světlejší a pastelovější, než je. Prostě je taková tmavší, křiklavá...Jo a omlouvám se za lakování, bylo to narychlo ráno O:-) Ale v těch horách se mi to TAK líbilo vyfotit :-)

Really pretty shade, good creamy consistency and for full covering is enough one coat - I have two. This photo was made in about 1300 m height above sea level :-).


2 comments:

  1. bohužel ty od PH jsem nikde nikdy nesehnala v obchodě :( když jsem se na ně ze začátku ptala třeba v Douglasu, Sephoře tak se na mě dívali jak na blázna - Paris Hilton? tak to fakt nemáme! Takže jsem to riskla objednala první, druhý, třetí .... a fakt mě nikdy nezklame :) nedávno jsem zrovna dodělala třeba ještě Can Can od ní a to je taková "cukrová vata" ... hrozně přeslazená, ale mě tyhle vůně voní no :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krásná barva, přesně tuhle zrovna teď sháním takže děkuji za tip :-)

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...