Sunday, November 20, 2011

Zpátky do divočiny!

Za maturitu jsem dostala báječný výlet do Tater, který jsem si "vybrala" tento týden. A musím říct, že jsem si to perfektně užila! :-) Byla jsem na nejvyšším bodě v mém životě, plavala jsem, wellnessovala, papkala samé dobrůtky, obdivovala krásy přírody, žasla nad obrovským vodopádem,... . A i když jsem jeden den musela věnovat škole, nebylo to tak bolestné, když jsem věděla, že si pak můžu skočit do výřivky :)...
As a gift for high school graduation I got this trip to Tatry mountains in Slovak Republic. And I have to say, that I enjoyed it really much!








Miluju ty barvy podzimu :)


Pravidelné odreagování



Znaveni výlety, kotvili jsme v místních restauracích :)

Hotýlek :)

Most přes minulost :)

Obří vodopád (stíny dole jsme my na mostě :) )

Telefon z roku 1,2 :)
Kartičky a kartičky!!!

Heaven?

4 comments:

  1. Ty jsi tak hezká! Ty vlasy a ten modrý svetřík... :)

    ReplyDelete
  2. Jeee byla jsi v Tatranské Lomnici viď?? :))) já tam byla v srpnu na týden a byla jsem hrozně nadšená ... Tatry jsou úžasné!! Také to u nás probíhalo samé koupání a nebo přejídaní (jsem totiž ujetá na pirohy) :D haha ... příští rok v létě se tam chystám znovu! :))
    PS. protože už prostě na ten Lomničák musím!!! :D letos jsem neměla odvahu, ale teď už jí "mám" :D ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. @Hanka: Však se těš! :-) Taky pojedeš :)
    @Sonidlo: Jééé, červenám se, děkuju! :-) O:-)
    @- angellovely-things -: Byla jsem ve Starém Smokovci, ale do Lomnice jsem jela 2x :-) Na Lomničák určitě jdi, je to fantazie! :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...