Saturday, December 31, 2011

Ať je nový rok 2012 ten nejlepší v životě :)

Ať už svět skončí nebo ne (sázím stovku, skripta anatomie a bělící ústní vodu, že neskončí :-) ), chci, aby rok 2012 byl tím nejkrásnějším a budu se moc snažit, aby se mi to splnilo.
Bude to možná výzva, protože tento rok byl tak převratný - odmaturovala jsem, dostala jsem se na VŠ, 3x jsem se stěhovala, začala jsem žít na dvou místech, poznala jsem spoustu nových lidí,... ale věřím, že to půjde.

Vám přeji, aby i váš rok byl tím nejlepším, co zažijete :-) Hodně lásky, pozitivních okamžiků a krásy :-)

I wish you happy new year 2012!!!!
                                                                 
                                                                                                                     Markett



Zdroj: weheartit.com

3 comments:

  1. TAky i přeju do Nového roku všechno nejlepší. Ať se daří tobě i tvému blogu.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Krásný nový rok a spoustu splněných přání! :)

    ReplyDelete
  3. @Lenka: Děkuju, Leni! :-)
    @Yarisse: Děkuju :-) i Tobě! :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...