Monday, December 12, 2011

Oblíbenec měsíce: Neutrogena - Pink Grapefruit visibly clear facial wash

Pobývám ve dvou koupelnách (v Praze a v Brně) a v obou je zabydlený tento čistící pleťový gel :-). A to má svůj důvod...
Prvně jsem tento grepový čistič koupila ve velkém Rossmannovém výprodeji a tak mě vyšel asi na 70,- kč, jen tak jsem po něm chmátla. Až doma jsem si přečetla spoustu pozitivních recenzí a musela jsem jim dát zapravdu.
Gel nááádherně vyčistí pleť (co micleárka Bioderma nezvládá ani zdaleka tak skvěle). Pleť je krásně čistá a svěží a jako bonus voní po grepech :-). Pumpičkový dávkovač je moc praktický, žádné otevírání a šroubování lahviček - což oceníte zejména, pokud si rádi umýváte obličej ve sprše. Při cestování se hodí možnost "zamknout" dávkovač.
Celkově: Nenacházím na něm chybičku. Jo vím, je to divné, ale je to tak. :-)
Dostupnost:  Jeho normální cena je okolo 150,- kč tuším a k sehnání je téměř ve všech drogeriích.

I really like Neutrogena: Pink grapefruit oil free facial wash. It cleans absolutely perfectly and it smells like fresh grapefruits (it´s soooo refreshing!). I appreciate pump-applicator, which makes application clean and quick. For traveling there is a great possibility to lock the pump. I have bought two of those facial washes :-) so it means, that I really recommend it!



9 comments:

  1. Četla jsem, že vysušuje. Tobě to nepřijde ?

    ReplyDelete
  2. To souhlasím. Taky ho mám a nemůžu si ho vynachválit :)

    ReplyDelete
  3. @Bezega: No to čističe většinou dělají (odstraňují mastnotu). Rozhodně ale nevysušuje nějak moc. Navíc si po umytí dávám vždycky krém, takže s tím naprosto nemám problém. Ale, jak je známo, pokud má někdo extrémně suchou pleť, jsou pro něj většinou vhodnější čistící mlíčka :-)

    @Maida: Jéé, další spokojená! :-)

    ReplyDelete
  4. mám ho také a jsem s ním moc spokojená :)

    ReplyDelete
  5. tak pro něj si zajdu do drogérié,super tip :))*
    skvělý blog,sleduju :) ♥

    ReplyDelete
  6. jeeej tesim sa lebo tu neutrogenu som si vcera kupila:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Neutrogena má super výrobky, ale já jsem momentálně spokojená s mýdlem na obličej od Avene, kupuju si ho už tak tři roky a je opravdu super

    ReplyDelete
  8. Výrobky od Neutrogena si chválí celá má rodina,doslova :D a jak krásně voní!!!

    ReplyDelete
  9. doteraz som váhala, či si ho kúpiť alebo nie, ale tvoja recenzia ma presvedčila ;)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...