Sunday, December 11, 2011

Paletka očních stínů: Too Faced - Natural eye palette (review + swatches)

Tuhle kombinaci barev jsem hledala dlouho. Líbila se mi legendární NAKED paletka, nicméně se mi nechtělo utrácet tolik, tak jsem sáhla po téhle sestřenici - Too Faced Natural eye paletce, která nejenže má krásné odstíny, ale je taky velice kvalitní. Já jsem na stíny totiž dost vybíravá. Měla jsem v podobných odstínech kdysi paletku Essence a musím říct, že jsem s ní přežila jen jedno namalování. Takže si můžete být jisté, že u téhle se jedná o zcela jinou úroveň :-).
Seženete ji v parfumeriích Sephora za cenu kolem 700?,- tuším, nicméně pokud budete mít slevový kupón, které třeba v Palladiu rozdávají téměř co den, vyjde vás nepochybně levněji :-).
Odstíny se krásně roztírají a drží taky perfektně (natírám na oční bázi od E.L.F.). Mým favoritem se stal Silk Teddy, který je béžovo-broskvový, lesklý a nádherně projasňuje víčka. Jediný odstín v paletce, se kterým moc spokojená nejsem, je Nude Beach, který obsahuje poletující, padající třpytky, které jsou dost nekompaktní se stínem. Je skoro jako sypké glitry.
Krabička obsahuje kartičky s návody na líčení a šuplíček, ve kterém je aplikátor. Zavírá se na magnetkovou "stěnu" paletky.
Celkově jsem ale s paletkou moc spokojená, mám hnědá očka, takže pro mě bezva barvy (ale jedná se o přirozené líčení, takže ať už má člověk kukadla jakákoli, nemůže nic zkazit :-) ).


I wanted NAKED palette but I found something a little bit cheaper - Too Faced - Natural Eye palette. I love shade Silk teddy for its apricot color. Shade I don´t like is Nude Beach, because glitters fall away from it - simply it´s hard to work with this one.
Overall impress: I love this palette, shadows are silky and last long.












8 comments:

  1. Mam Naked a podle swatches je to opravdu hodne podobne. Moc pekna, takovych univerzalnich paletek neni nikdy dost!

    ReplyDelete
  2. @Plum Foolery: Přesně tak..hlavně základ je mít alespoň jednu :-)
    @Minimalist Lady: Jsem ráda, že si to myslíš taky :-)

    ReplyDelete
  3. Kdyz zacal ten boom s UD Naked paletkou, ktery vyustil v jeji stalou nedostupnost a vysokou cenu, zacala jsem hledat nahradu, kterou jsem nasla prave v TF Neutral Eyes. Vyhovuji mi barvy, konzistence, pigmentace...proste je skvela. Vyhrady mam samozrejme k Nude Beach, dokonce jsem si ze zacatku myslela, ze jsem si koupila nejaky vadny kus, protoze po prvnim vyzkouseni jsem ten stin mela az na brade=) Pak jsem si z USA privezla i Naked a musim rict, ze bych se klidne spokojila i s tou TF.

    ReplyDelete
  4. Moc ti děkuji za tip na Omlazení, paletka vypadá krásně. A navíc se mi celkově moc líbí tvůj blog :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, Markvitko :-) Pokud ti to alespoň trochu pomohlo při rozhodování, jsem ráda :)

      Delete
  5. Paletka vypadá úžasně, hlavně se mi líbí ty růžové odstíny :-)
    A taky musím pochválit originální záhlaví tvého blogu, tohle by mě teda nenapadlo :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...