Sunday, January 1, 2012

12 novoročních předsevzetí/plánů / 12 to-do for new year 2012

1, Jít na kurz vaření - Chci jít na kurz vaření - přemýšlím o thaiské kuchyni nebo o kurzu o přípravě ryb.
I want to try cooking class - I am wondering about thai cuisine or how to prepare fishes course.





2, Začít zase tancovat - abych do svého tanečního spektra přidala další druh tance, zamýšlím se přihlásit asi na muzikálový tanec nebo nějakou podobnou modernu.
Start dance again.



3, Víc se učit - hahahahahahahahahahahahahaha! Řekneme si po zkouškovým :-). Ale ne, obor mě hrozně moc baví, takže si na čtení knih a vzdělávání chci najít víc času :)
Learn more.


4, Číst alespoň jednu knihu za dva týdny - s novou čtečkou to snad půjde dobře :-) teď čtu tak jednu za měsíc (mimo ty školní)...
Read at least one book per two weeks.



5, Navštívit Vídeň, Londýn a Budapešť - ve Vídni jsem už byla, ale vždycky v zimě, tentokrát bych chtěla navštívit letní Vídeň zalitou sluncem. Jelikož budu o prázdninách bydlet v Brně, budu to mít kousíček. A pokud budu mít náladu, tak bych chtěla premiérově omrknout Prater.
V Londýně jsem ještě nikdy nebyla a je to jeden z mých snů, podívat se tam.
Jinak už mám téměř jistou cestu do Budapešti, kam pojedu někdy v dubnu. Za jakým účelem? Nechte se překvapit :-)
Everytime when I was in Vienna, it was cold winter weather, so this year I want to visit Vienna in summer.
I also want to visit London, because I have never been there. And I´m pretty sure, that I´m going to go to Budapest in April - why? It´s a surprise :-)  






6, Naučit se 3 nové dezerty - hlavně cheesecake a dál bych chtěla udělat nějaký dezert, třeba pěnu, s použitím želatiny, se kterou se chci naučit pracovat :).
Learn how to prepare 3 new desserts - mainly cheesecake.



7, Víc psát - alespoň jeden blogový článek týdně, ale ideálně dva až tři  týdně a o prázdninách chci dokončit několik svých povídek.
Write more - at least one post per week on my blog, but ideally two or three per week. And during summer I want to finish some of my stories.



8, Pomoct dobře zorganizovat svatbu - pokud jste mými čtenáři už déle, jistě víte, že můj nejmilejší bratr se bude v roce 2012 ženit. Jelikož jeho snoubenkou je má úžasná kamarádka, budu se snažit jim co nejvíce pomoci s organizací a různými specialitkami, jako je třeba svatební manikúra nebo tanec :)
Help with wedding preparations - my lovely brother is going to get married this September with my awesome friend, so I will help them to prepare a celebration and wedding dance.



9, Naučit se nakupovat na ebay a dělat s paypalem - to je můj velký cíl :-D protože už nemůžu vydržet ten omezený český výběr za nic-moc ceny.
Learn, how to buy something on the Ebay :-D



10, Zajít na Labutí jezero - jsem obrovskou obdivovatelkou baletu, ale Labutí jezero jsem ještě neviděla. Proto v roce 2012 doplním tuhle zásadní mezeru v kulturním vzdělání.
See Swan Lake ballet.
Klik



11, Dobrovolničit - už párkrát jsem se zapojila do různých akcí, tak bych letos chtěla zase. Pokud se mi to nepovede, tak budu stejně hlídat sestřičce bejbínko, takže alespoň polovičně to splním tak jako tak :).
Do some volunteering.

Naše princezna na hlídání

12, Přežít - já rok 2012 plánuju přežít. A co vy? :-D
I´m going to survive 2012. And what about you? :-D



19 comments:

  1. Tak nech sa ti to všetko podarí splníť:D

    ReplyDelete
  2. @Ronnie Llegar: Dík! :-D Mám na to rok, tak to snad stihnu :-D

    ReplyDelete
  3. Devítku a dvanáctku chci taky!

    ReplyDelete
  4. hahaaa s 12. plne súhlasím! výborný post!:-)

    btw na mojom blogu práve prebieha Giveaway!:-)

    ReplyDelete
  5. Navštívit Londýn bych taky chtěla. :]
    Držím ti palce!

    ReplyDelete
  6. Moc hezký :))Kurz vaření mě taky láká... Dobrovolničit bych chtěla něco kolem zvířat.. a ebay a paypal radši pochopit nechci jinak bych už s penězma vůbec nevyšla :)) Tak přeju ať předsevzetí vyjdou :)

    ReplyDelete
  7. Moje nejmilejší, těším se na všechny ty přípravy, vychytávky a zkrátka veškeré záležitosti, které budu řešit s Tvojí milou pomocí :))
    Dala jsi si krásné předsevzetí! Přeji Ti, ať jsi hlavně zdravá a všechno, co si přeješ, nechť se Ti vyplní ♥

    ReplyDelete
  8. Kurz vaření by mě taky hodně lákal, to se neztratí :) 12. pobavila :D Tak ať se ti vše splní podle plánů :)

    ReplyDelete
  9. @Coco: Dík!
    @sonidlo: Kde teda kupuješ laky, když ne na ebay? :-)
    @Annie: Děkuji :-) Mrknu se :-)
    @Lucienne Fou: Jéé a já měla pocit, že jsem snad jediná na planetě, kdo tam ještě nebyl :-D
    @Naďa-Karin: No, toho utrácení se taky bojím O:-) Děkuji ;)
    @Hanka: Zlatíčko, já se taky moc těším! :-*
    @Markvitka: Děkujii :-) Určitě pak dám vědět, jak kurz vaření dopadl a třeba tě to přemluví ;) :)

    ReplyDelete
  10. Přeju ti, ať se ti všechny tyhle sny jednou splní =)))

    ReplyDelete
  11. Poslední půlrok už vlastně nikde, mám v zásobě ještě dost nenafocených laků. Jinak vyjímečně v amerických e-shopech :)

    ReplyDelete
  12. veľa predsavzatí máš rovnakých ako ja:) tak ti držím palce

    ReplyDelete
  13. @Lenka: Díky, snad letos :-)
    @Sonidlo: :-) no vidíš, alespoň v amerických e-shopech umíš nakupovat, to jsi pořád lepší než já ;) :D
    @Sisi: :-) Tak to já tobě pak taky ;)

    ReplyDelete
  14. labutie jazero je fajn ..drzim palce, aby si sa nan dostala!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. @Evie: Díky! :-)
    @Claudet: Thanks! :)

    ReplyDelete
  16. prosím, ocenila bych kdyby si smazala ten obrázek Big Benu, fotila jsem ho já. díky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to bys asi měla vědět, že je toho plný weheartit.com :-) Změním. Hezký den!

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...