Sunday, January 22, 2012

Družičkovské povinnosti I. - Svatební veletrh

Včera jsem spolu s H. a bráškou navštívila svatební veletrh v Brně - galerii Vaňkovce. Samozřejmě, že jsem nemohla najít foťák (asi jsem ho nechala v Praze?), takže jsem fotila jen svým bezva-ani-foto-mobilem. Součástí veletrhu byla svatební show - módní přehlídka svatebních a pak i společenských šatů. Některé kousky byly moc krásné.
Posbíraly jsme miliony vizitek a letáčků a cupitali domů - samozřejmě jsme byli za dvě vteřiny venku jako sněhuláci, ale což. Být družičkou vyžaduje oběti :-D.
Hezkou neděli! M.
Yesterday I was with my brother and his fiancée at the wedding show in Brno.










10 comments:

  1. takové veletrhy mě také moc lákají, ale zatím jsem na žádném nebyla :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono je to každé jaro v obchodních centrech, tak na to třeba někdy taky natrefíš :)

      Delete
  2. Krásné šaty, chytá mě nečekaná touha po svatbě :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po svatbě nebo po dni v těch šatech? ;) :D

      Delete
  3. Škoda, že jsem o tom svatebních veletrhu nevěděla, určitě bych se šla podívat. Sice nemám družičkovské povinosti ani se nevdávám, ale ty šaty mě od mala fascinují :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Některé tam byly fakt krásné :-)

      Delete
  4. kýč, kýč a znovu kýč

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, svatby, jak pozoruji, jsou hodně o kýči :-) Ale kýčů je víc druhů a zrovna tento mi nevadí. Hezký den :-)

      Delete
  5. Krásné šaty ale jinak ta výzdoba a ta poslední fotka jsou hrozný kýč. Sháním aktuálně zdroje pro inspiraci na zásnubní prsteny. Proto by mě zajímalo, jestli když je svatební show, jsou prezentovány jen snubáky nebo i zásnubáky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, poslední fotka je fakt kýč. A ne, nelíbí se mi když někdo vkládá odkazy (reklamu) do komentářů. A ano, na svatebních veletrzích a show bývá většinou několik prodejců prstenů :-)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...