Friday, January 27, 2012

Dva noví červení kamarádi / Two new red friends

Rychlopost :-) Starbucks má ve své valentýnské kolekci úžasně roztomilé tumblery a já jsem moc šťastná, že mám konečně i jeden svůj (děkuju!!!). Miluju, když doběhnu na zkoušku a můžu si dát ještě trochu sójového latté z něčeho tak mile vypadajícího :-).
Druhou novinkou je tělové máslíčko ze slev v Body Shopu, jelikož jahodové a skoro i borůvkové jsem dopotřebovala. Tohle je brusinkové. Voní moc pěkně, je to příjemná změna, jen příště bych asi sáhla zas po borůvkovém :-), které mi zatím připadá nejlepší a nejvoňavější. Samozřejmostí je skvělá hydratace a konzistence, jak už to u BS másel bývá :-).

Z čeho pijete kávu vy? :-)
My two new things - tumbler from Starbucks (Valentine collection) and cranberry body butter. 




14 comments:

  1. Já jsem tumblerům nějak nepřišla na chuť, nelíbí se mi, že ho pak celý den musím tahat s sebou :) Takže já kafe jeidně různě v kavárnách :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi zatím nevadí, uvidíme, jak to bude časem :)

      Delete
  2. já mám tumbler ze SB už nějaký ten pátek a upřímně používala jsem ho asi první dva měsíce teď vůbec :X mám to stejně jak píše Markvitka - také mě pak nebaví ho prázdniny s sebou vláčet celý den ... no jo hold ta pohodlnost :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. No, já piji z hrnku, když si ho udělám doma a když vím, že někam pojedu, tak si objednám kafe s sebou.
    U nás v Ostravě nejčastěji chodím do http://greenlinecoffee.cz když jdu teda za přítelem, tak zastávka nutná. Říkám tomu pseoudo SB, kulaté zelené logo, hodně věcí laděných do zelena. Ale SB nám v Ově otevřou někdy příští rok, tak jsem na něj zvědavá :)

    Ale nejspíš si taky nějaký tumbler pořídím, líbí se mi to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to s sebou mi právě přijde nepraktický a kromě Starbucks jen málokde dělají se sójovým mlíkem...
      Až se někdy rozhodnu podívat do Ostravy, určitě oběhám všechny tvé oblíbené podniky :-D

      Delete
  4. Tělové maslíčko vypadá moc hezky :).

    ReplyDelete
  5. Krásný hrneček.. já jsem navždy věrná Costa coffee a jejich hrnečk.. i když nemá tak propracovaný design, pořád je to Costa.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mají v Costě sójový mlíko? :)

      Delete
  6. Ahoj Markett:) Prosím Tě, věděla bys do kdy ty slevy v The Body shop jsou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Elishebet, bohužel to je informace, kterou nevím, ale většinou bývají do konce ledna nebo půlky února. :)

      Delete
  7. Ahoj dá se koupit ten termohrnicek i na internetu?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obávám se, že ne. Asi si budeš muset udělat výlet do Prahy do Starbucks :-) (skvělá záminka, ne? :-D)

      Delete
  8. No nato že jsem z Ostravy tak to jo:D.Ale počkám si,třeba to bude i tady v Ov.Má se otevírat nově Starbucks:)

    ReplyDelete
  9. Já kafe moc nepiju, můj žaludek se s ním příliš nekamarádí. Do Starbucksu chodím jen na Frapučína (konečně tam mají nějaký ten pátek i jahodové), na které je ale teď docela kosa. Ale ta udělátka na kafe se mi moc líbí, jen v nich nemám co nosit, protože mi moc nechutnají ani čaje :-DDDD. Takže voda bez bublin to jistí! A když se nad tím tak zamyslím, tak by mě asi taky nebavilo tahat s sebou prázdnou termosku na kafe.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...