Saturday, January 21, 2012

Dvě zpěvačky v lahvičce / Two singers in the bottle

Vím, že jsem si předsevzala častější články, no zkouškové je zkouškové. Anatomie je anatomie. Statistika je statistika. Ale víkend je víkend a tak jsem tu zase :-)

Dneska se s vámi chci podělit o dojmy ze dvou vůní - Britney Spears - Midnight Fantasy a Beyonce - Heat Rush. Obě jsem dostala k letošním Vánocům :-).


Britney Spears - Midnight Fantasy jsem poprvé očuchala na letišti v Madridu, protože v českých parfumérkách tuhle značku jednoduše nenajdete (fakt ne, ani Fann, ani Douglas, Sephora nebo Marrionnauld). Líbila se mi prvně ta růžová Fantasy, která voněla uplně stejně jak Caramela od BeneFitu, ale nakonec jsem se rozhodla, že si někdy pořídím Midnight, protože byla taková roztomilá. Ano, to je slovo, které ji docela výstižně vystihuje. Je sladká, hravá, ovocně bonbónková, tošku cítím švestky. Nic pro padesátnice, aby bylo jasno. No mně byla moc příjemná. Budu ji nosit asi na jaře, jelikož v zimě vždycky ujíždím na Burberry - Brit.

Složení MF:
hlava: černá třešeň, malina, švestka
srdce: kvetoucí noční orchidej, kosatec, frézie
základ: ambra, vanilka, pižmo



Druhou vůní, kterou jsem dostala byla Heat Rush od Beyonce. A víte co mě překvapilo? Je BS-Midnight Fantasy strašně podobná! A to i když mají dost jiné složení. Takže kdo chcete mít alespoň přibližnou představu, jak BS-MF voní, zkuste v parfumérkách očuchat tuhle. Heat Rush je více do mandarinkova a ne tak sladká, ale jsou jako sestry. Krásné sestry :-). Mimochodem, vyřešila jsem to tak, že mám jednu doma a jednu na koleji :-).

Složení HR:
hlava: červený pomeranč, třešeň, mučenka jedlá
srdce: orchidej, ibišek, květy manga
základ: teakové dřevo, ambra, mošus





Kdo má rád sladké vůně, tak doporučuji vyzkoušet (kdo ne, ať se jim vyhne obloukem - a asi vás tu pár bude :-) ). Na Midnight Fantasy jsem dostala i několik komplimentů :-). Co se týče výdrže, MF ji má delší (voní půl dne intenzivně, pak trošku slaběji, ale i večer jde cítit), ale HR taky nevyvoní zrovna po deseti minutách. Ale obě jsou super, záleží, zda chcete více bonbonkovou nebo více ovocnou.

Today I want to share my feelings about two fragrances - Britney Spears - Midnight Fantasy and Beyonce - Heat Rush. They are pretty similar, sweet, MF is just more candy-like and HR is more mandarin-like. In Czech Republic is available only HR. For people, who likes sweet scents, this could be a great tip what they should try. MF lasts all day long, HR not all day, but half definitely. I think that MF and HR will be my fragrances for spring 2012 :-).

11 comments:

  1. Tak pozor, Britney je i pro padesátnice. Moje maminka jí ode mě dostala taky, nosí ji strašně ráda a dostala na ní taky hodně komplimentů (od dam i pánů ;)!! Myslím, že vůně jsou něco tak strašně individuálního, že to nelze takhle strkat do škatulek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D Ok, tak to pardon. Jen asi většina lidí, a mezi nimi i já, bych ji škatulkovala takto, ale jak říkáš, je to individuální :)

      Delete
  2. Kamarádka má tu B. a nemůže si jí vynachválit :) Já jsem na kořeněnější vůně, ale jednoznačně jsem "úchyl" na voňavky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mně se líbí i kořenité i sladké, záleží prostě vůně od vůně. Třeba Oriens od Van Cleef and Arpels je krásně kořenitá a přesto jsem pak sáhla po takovéhle Britney :-)

      Delete
  3. Já mám právě tu Heat rush a hrozně mi připomíná multivitamínový džus :-D Jen je škoda, že moc dlouho nevydrží a taky, že je jí taková malá lahvička.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, to je docela výstižné! :-) Ono se dá koupit, tuším, i 100ml balení, ale to už není tak roztomilé :)

      Delete
  4. Mám Fantasy midnight a zcela souhlasím s výdrží i komplimenty- hlavně teda od ženského pohlaví. Kdo má chuť na něco sladkého a ovocného, je na to jako dělaná. Taky mě mrzí, že se v parfumérkách nedá BS očuchat, přitom např. v Chorvatsku ji mají běžně v DM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, taky mě mrzí, že je u nás dostupná jen přes internet :-X :-(

      Delete
  5. Ta od Britney vypadá hezky :))) a podle toho jak obě vůně popisuješ myslím, že bych s nima neměla sebemenší problém :)
    Jinak co se týče těchto vůní od celebrit já nedám dopustit na parfémy od Paris Hilton :) měla jsem už tři a všechny jsem objednala bez předchozího "očuchání" a vždy se mi trefí fo noty :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já čichala jen jednu Paris Hilton a ta mi teda taky moc voněla. Pokud máš Paris Hilton vůně ráda, podle mě by ti pak sedla i ta Britney ;) A není vůbec drahá :-)

      Delete
  6. Já teď mám Heat Rush a jsem spokojená. Zkoušela jsem tu fialovou Heat a byla moc kořeněná a silná, tak mě překvapilo, že mi Heat Rush tak voní

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...