Monday, January 9, 2012

Neutrogena Lip Balm

Objev letošní zimy je právě tento balzám. Začaly mi strašně praskat a vysychat rty a mastila jsem je vším možným, ale přišlo mi, že nic z toho dlouhodobě nezabírá. Matlací kelímky z Oriflame byly moc fajn, ale se špinavýma rukama například z MHD bych do nich prostě nesáhla. Koupila jsem si pak v drogerce tenhle balzám a musím říc, že jsem strašně spokojená. Má praktické tyčinkové balení, je bez nějaké výrazné parfemace a opravdu mi pomohl. Po nanesení nemáte takovou tu uplně mastnou pusu, takže si řeknete, zda to vůbec funguje, ale jo. Po 3 dnech byly moje rty uplně jinde :-) Takže za mě určitě ANO. Je vhodný i pro pány (brácha používá též a nemůže si ho vynachválit :-) ).
Cena: Okolo 60,- Kč


If you are looking for some real lip-saver, this is my hot tip! It has healing effect and practical packaging. It´s also convenient for men (my brother likes it a lot!). 





8 comments:

  1. Já jsem zatím spokojená úplně se vším od Neutrogeny, takže věřím, že i ten balzámek je supr :)

    ReplyDelete
  2. Neutrogenu mám vyzkoušenou, určitě patří mezi to lepší co můžem v drogeriích najít, nicméně modré Labello je pro mne lepší a kelímek od Oriflame přímo nesnáším. Nikdy mi nepomohl...A to mne přivedlo na skvělou myšlenku, udělám na ně recenzi:-)

    ReplyDelete
  3. také jsem na něj už koukala ... někdy zkusím určitě :) já ted jedu od La Roche Posay na suché rty a ten mi také moc vyhovuje!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tiez ho mam!
    skvela recenzia!:)







    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway :)

    ReplyDelete
  5. s tim kelímkem oriflame stebou plne souhlasím,... používám ho ale jen doma, na ,,cesty´´ si beru podobné jeleni loje :-D... o tomhle jsem teda slyšela jenom samou chválu

    ReplyDelete
  6. Tenhle jsem měla a mnohem lepší mi přijde SOS - Bodysol, stojí polovinu a já ho kupuju pravidelně v Brně v lékárně u Tesca na Dornychu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já teda za SOS Bodysol dala 55,- Kč a přijde mi o trošku horší. Věc názoru :-)

      Delete
  7. Mne sa pery strašne vysušujú, skúšala som už všeličo aj Neutrogenu a mne sa zdala hrozne slabá a strašne ťažko sa nanášala. Skúsila som Avene Cold Cream a odvtedy si ho kupujem stále dookola, nevysušuje pery a je skrátka úžasný.
    Bianka

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...