Saturday, January 7, 2012

Rtěnky Rimmel Kate

Vlastně jsem přemýšlela, zda nezaložit rubriku ,,s křížkem po funuse", protože by ji určitě naplnilo mnoho článků. Často mi totiž tak nějak trvá, než se něco rozhodnu koupit - jako třeba rtěnky od Rimmelu z kolekce Kate, které udělaly blogové boooom už asi před měsícem. Koupila jsem je před Vánocema a od té doby je testuju na papulce :-)
Jelikož jsem nevlastnila žádnou rudou rtěnku (no chápete to?), odhodlala jsem se sáhnout po odstínu 01 a pro denní líčení nebo spíš pro líčení, kdy budu chtít trošku utlumit barvu rtů, jsem přikoupila odstín 07. Jenže jak se posléze ukázalo, pro tlumení barvy rtů by byla lepší 03, která se mi v obchodě zdála už moc světlá. 07 je však moc příjemná na to zmiňované denní nošení do školy. A strašně se mi hodí na jaro, nevím proč :-D.

Konzistence je pohádková, přesně takovou jsem chtěla. Co se týče výdrže, rtěnkám trvá, než zaschnou, takže když jsem šla pít čaj po 4 minutách po namalování, měla jsem červenej obtisk na hrníčku, ale pokud zvládnete počkat tak 15 min, pak drží krásně půl dne (vyzkoušeno).

Celkově jsou to moc příjemné rtěnky, Rimmel rtěnky prostě umí (mám ráda třeba ještě odstín Asia z řady long-lasting, která mi přijde řadě Kate dost podobná). Cena okolo 129,- Kč je akurát, a přestože škála odstínů není moc široká, najdou se v ní i nositelné odstíny.


Rimmel Kate lipsticks: I bought them in shades 01 and 07. Consistency is great, creamy. As for lasting, you have to let them dry a little bit about 15 minutes and then they last about half of the day. Although the spectrum of shades is not really big, you can find usable shades.




Nenalíčené / Bare lips

07: Pod umělým světlem, odstín sedí spíš z fotek na ruce

Rimmel Kate lipstick 01

11 comments:

  1. Tak já jsem zase asi jediná, která si ji stále ještě nekoupila. Ale odolávám :D protože se mi líbí jedině 03 Nude a těch mám doma dost. No, ale když si je každý tak chválíte :D sakráá.

    ReplyDelete
  2. Já nad nima uvažuju pokaždý, když jdu kolem stojanu Rimmel. Rozhoduju se právě mezi 03 a 07, ale jak se znám, tak nakonec skončím s oběma :D

    ReplyDelete
  3. Já mám 03 a je opravdu skvělá :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Já mám O3 a nadšená z ní teda nejsem :( podle mě dost vysušuje a co se výdrže týká, tak taky nic moc.. možná jsem jenom náročná, ale už bych si jí nikdy nekoupila. Ta 07 vypadá ale dobře :)
    www.markvitkysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. @Bezega: Chachá, tak to jsem zvědavá, jak dlouho to ještě vydržíš...
    @Van Apperly: Já se právě rozhodovala mezi 01 a 07 :-D
    @Zdenda: Třeba si ji taky časem pořídím :)
    @Čajová: To jo :)
    @Markvitka: A dáváš si pod ně balzám? Já skoro vždy a absolutně mě teda nevysušují...

    ReplyDelete
  6. tá 07 vyzerá celkom fajn..inak máš krásne pery :)

    ReplyDelete
  7. @LaMarianaMia: Děkuju, jsi milá! :-)

    ReplyDelete
  8. Vypadají pěkně, ale nekoupila jsem si ani jednu a ani něbudu. Moc mě neoslovila kvalita barev, které jsem zkoušela, strašně mi po nich vysychaly rty.

    ReplyDelete
  9. @Day: Týjo! Tak to asi budu muset vyzkoušet bez balzámu, abych to mohla zhodnotit...

    ReplyDelete
  10. Tieto rúže sa im podarili..mne naopak pery hydratujú veľmi dobre po celú dobu..

    Na fb prebieha mini-giveaway I.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...