Tuesday, February 7, 2012

China Glaze Fake?

Dneska jsem si prohlížela laky, co mám v Brně a přišla jsem na jednu zajímavou věc. U odstínu Sexy in the city (CHG) je natištěno 18,5 ml, kdežto na ostatních CHG 14 ml. Velikost lahviček je samozřejmě stejná. Trošku mě to překvapilo, lak jsem kupovala v českém eshopu, ne na ebay nebo aukru.
Je to fake? Asi je, co? :-) I ty nápisy jsou jinak...Ale proč by někdo dělal napodobeniny docela levných laků?

P.S.: Děkuji za trpělivost, v pondělí mám totiž poslední - nejtěžší zkoušku, tak je teď ještě na pár dní blog mimo střed mé pozornosti. Ale pak už budu zpět a těším se, až se s vámi podělím o nové články a recenze! :-)
Today I was surprised because at the bottle of Sexy in the city was written 18,5 ml (normally it is 14 ml).


18,5 ml?

14 ml - normální

14 ml - normální

10 comments:

  1. Wow, tak to bych se měla podívat, kdysi jsem si koupila nějaký lak a měl to samý, chybu v ml, taky jsem kupovala na českém eshopu.

    ReplyDelete
  2. možná jen že je starší a víc ho plnili..ale o tom celkem pochybuju a moc mi nejde do hlavy proč by se ty napodobeniny dělaly :O

    ReplyDelete
  3. Teď ti neřeknu, proč to tak je, ale už jsem o tom slyšela, je to úplně v pohodě, neboj, fake určitě nemáš... :)
    tady jsou fotky od scrangie z té kolekce, na jedné z fotek jde vidět nápis na lahvičce 18,5 ml :)

    http://www.scrangie.com/2008/06/china-glaze-sexy-sport-collection.html

    ReplyDelete
  4. Na starších lacích je údaj 18,5ml, ačkoli lahvičky vypadají úplně stejně. Je to v pořádku, neboj :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uff, tak to jsem ráda :-) Díky za info :-)

      Delete
  5. JJ, china je tak levná, že se nevyplatí padělat. A jak už psaly holky přede mnou je to originál.

    ReplyDelete
  6. Ahoj, můžu se prosím zeptat ze kterého e-shopu objednáváte??
    Děkuji,
    Pavlína :)

    ReplyDelete
  7. Mám to tam taky, takže to asi opravdu tak dřív psali....

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...