Saturday, February 4, 2012

Dermacol Fixing powder vs T. leClerc powder

Levný vs drahý? Teoreticky. Pokud totiž kupujete na správných místech a ty správné odstíny, vyjdou pudry podobně, co se týče ceny.
Ale má smysl shánět T. leClerc, když stačí zaběhnout do nejbližší drogérky a chňapnout klasický a osvědčený Dermacol?



Dermacol Fixing powder používám už dva roky (pamatuju ještě tu velkou pixlu, ne nynější úhledné a menší balení). Byla jsem s ním moc moc spokojená, fixoval krásně, matoval dost dobře a musí se mu prostě nechat, že dostupnost-cena-kvalita jsou jeho přednostmi. Je báječný a nemůžu si na něj stěžovat.

No a nedávno jsem dala mamce k Vánocům T leClerc pudřík a tak jsem měla šanci ho i sama vyzkoušet. A po vyzkoušení jsem si koupila i dva pro sebe (a to o něčem svědčí! :-) ). Na pudry jsem prostě náročná. Chci, aby byly hodně matující, matování vydrželo dlouho, přizpůsobily se odstínu pleti a nebyl na ní vidět jako mouka. Upřímně, asi bych za TLC plnou cenu nedala, to bych si  vystačila s Dermacolem, ale můžu porovnat, že TLC je jemnější, matuje o trošku víc a víc přilne k pleti. Krása!


Odstín Banane, který jsem si pořídila, je sice děsivě žlutý na pohled, ale na pleti je řekla bych normálně tělový a dělá moc pěknou barvu :-). Kdesi jsem četla, že má obsahovat mikrotřypky, čehož jsem se bála, protože chci uplně matný efekt, ale bála jsem se zbytečně, žádné třyptky se nekonají :-). Jen je pleť přirozená, ne  ,,pomoučněná" . Právě tento odstín seženete na internetu za výhodné ceny, jiné už za vyšší.

Balení: Musím říct, že se mi opravdu hodila jedna rada: rozdělávat TLC nad umyvadlem :-) Balení je sice náádherné, nicméně o něco míň praktičtější než u Dermacolu. Dermacolové balení obsahuje houbičku a štetec (snad to nemá být štětec  na pudr? Takový růžový budižkničemu...).
TLC obsahuje 25 gramů pudru, Dermacol 13 gramů.

Dostupné odstíny: TLC má škálu obrovskou, Dermacol prodává pouze 2 odstíny - světlejší a tmavší. Tmavší jsem nezkoušela, ale vím, že v létě už mi byl ten světlejší trochu moc světlý.

Takže, Dermacol nebo TLC? TLC, ale Dermacol je mu skoro v patách.

Co vy a pudry? Jaký je váš oblíbenec? :-)

Is better Dermacol fixing powder or T leClerc powder in Banane? I think that TLC is better because of its consistency - it is more fine and it looks more natural at your face. But as for price and availability in Czech Republic, you can buy Dermacol everywhere for a good price, not as TLC. But you can find shade called Banane on the internet, which is not expensive.
I recommend TLC and also Dermacol. As I said, TLC is my favourite now, but both are great. 











16 comments:

  1. Já jsem s Dermacolem naprosto spokojená a ten růžovej štětec je sice na dvě věci, ale hrozně roztomilej..! :)
    http://linysblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, je. A hlavně ho nemůžu vyhodit kvůli tomu, že spolu s tou houbičkou ,,uzavírají" to sítko, aby se nevysypávalo :)

      Delete
  2. Já ten Dermacol musela dát hned pryč, okamžitě mi zvýraznil šupinky, které tam před tím ani nebyly, no prostě za mě hrůza :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo? Já ten pocit nikdy neměla. Pravda, že TLC je fakt jemnější..

      Delete
  3. já používám od ELF a jsem s ním spokojená, ale používám ho jen příležitostně ... na každodenní líčení ne :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ahoj. Můžeš mi říct, kde jsi ten tlc koupila a za kolik? Dívala jsem se do pár cz eshopů a maj tam hrozný cenový rozdíly. Někde stojí kolem 1000kč, jinde do 400kč. Dík

    ReplyDelete
  5. Kupovala jsem na lekarna.cz do 400,-, už nevím přesně :-)

    ReplyDelete
  6. Vždy sa rozplývam nad balením t.leclerc :-)
    proste božské..

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ten pudr od Dermacolu mám v plánu vyzkoušet hned jak mi dojde pudr od E.L.F, v poslední době jsem si oblíbila minerální sypké pudry :)

    ReplyDelete
  8. Skvělá recenze :)
    Já mám moc ráda transparentní pudry, všechny mi přišly tak nějak stejné, ale teď už mi dermacol, elf i essence přestávají stačit. O TLC jsem teď pár věcí četla a dost mě zaujal. Dívala jsem se na lekarna.cz ale mají tam jen 25gramů, ty píšeš 35. Je to tedy toto (http://www.lekarna.cz/t-leclerc-loose-powder-25g-odstin-02-banane-238458/) ? Je tam ještě jeden, asi úplně stejný, jen jiný odstín , ale dvakrát dražší. Jsem z toho zmatená :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji a děkuji za upozornění na tu gramáž, když jsem to psala, neměla jsem je u sebe, tak jsem se dívala na net, kolik tam toho je a asi to psali špatně :-). Ale teď jsem koukala na oba a opraveno! :-)
      Jj, je to on. Právě on je levný jen ten Banane, ostatní jsou dražší, asi mají moc Banane na skladu a tak to dali levněji? :-) Nevím...

      Delete
  9. A není ten odstín banane hodně na obličeji do žluta? Protože bych ho právě taky chtěla zkusit koupit a odzkoušet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Denn, já jsem se bála, že bude, ale přijde mi transparentní :-) Nebála bych se, že z toho chytneš nějaký "čínský" odsín :-D ;-)

      Delete
    2. Tak to moc děkuji :) Snad i s výdrží to nebude nějak hrozný :)

      Delete
    3. Výdrž je nejlepší, co jsem zatím měla :)

      Delete
  10. Také jedeni vlastním, ovšem v odstínu Camelia. Skoro neubývá, nezatěžuje pleť, je přírodní a nedělá efekt pomoučené tváře. Co víc si přát? :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...