Monday, February 27, 2012

Lush - Bubblegum peeling na rty

Ženy jsou prostě takové. Koupí si cukr v kelímku za dvěstědvacet, prostě jen proto, že je růžový. Ale jinak jsme úplně racionální, že... Ale damn, ta dózička s růžovou výplní se bude krásně vyjímat v koupelně!

Stejně jako Plum jsem názoru, že Lush je přeceňovaný. Ale peelingy na rty jsem jinde moc neviděla, tak jsem šla zkusit ten lushovský. Ještě velkým lákadlem byl peeling Sweet lips, do kterého půjdu příště (tak nějak přicházím na to, že mi té snow-fairy žvýkačkové vůně docela stačilo. Haha, zrovna poté, co jsem shromáždila všechno dostupné v té vůni...).

Takže recenze: Cukřík-peeling je moc jemný, žádné drásání rtů do krve se neděje. Je hodně sypký a tím, že je jemný, tak na rtech moc nedrží a než si rty vypeelingujete, Bubblegum spíš slíznete nebo roztrousíte okolo. Snažila jsem se tedy přijít na to, jak ho aplikovat, aby na rtech chvilku zůstal a mohl tak plnit účel.
Zkoušela jsem prvně nabrat to prstem a šudlat si rty, ale to bylo na dvě věci. O něco líp dopadl pokus č. 2, tedy nabrat to prstem, navlhčit si rty a tak aplikovat.
Ale nejlepší je, když si rty olíznete nebo dáte tenkou vrstvu balzámu, nanesete a promnete rty mezi sebou (jako po aplikaci rtěnky) a nešudláte to prstem.
Co se týče efektu, tak ano, mám hladší rty. Ale kdybych tam měla nějaké velké rozpraskance (to je super slovo, že?), tak s tím by si tento kus hmatatelné rozromilosti neporadil zcela jistě.

Jak jsem již naznačila v úvodu, zaplatíte si za barvu a vůni, takže zvažte, zda to tak chcete. Já si na takových pitomostech ujíždím, takže za mě palec nahoru.
P.S.: Odlepila jsem si pak tu etiketu a tak je teď dózička suprově růžová. 

Lush Bubblegum is simply pink sugar in a pot. You pay for color and aroma. But if you think that it´s worth it, buy this! The best way how to apply this on your lips is to apply lip balm, then apply Bubblegum and rub your lips similar as you do with lipstick.









5 comments:

  1. Tak to je super! Ani jsem nevěděla, že něco takového existuje!

    ReplyDelete
  2. Mám doma, sem tam použiju a to tak, že mu "dám pusinku" :D Segra ma doma mint-čoko, ais je lepšíí :))

    ReplyDelete
  3. Jsem na tom podobne. Z Lushe me nejvic zaujmou tyhle “blbosti“ jak scrub na rty nebo pudr na telo. Sice to vubec nepouzivam, ale koupit jsem si to musela! :D

    ReplyDelete
  4. Mám ho už delší dobu a mám ho ráda ... už jen pro tu sladkou chuť a vůni samozřejmě :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ty jo,, Vůbec by mě nenapadlo, že se něco takového vyrábí..:D Škoda jen, že mám Lush tak daleko..

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...