Friday, February 24, 2012

Revlon Colorstay review

Oblíbenec mnoha českých i nečeských beautyblogerek, Revlon Colorstay (combination/oily verze). Jaký je?

Konzistence a aplikace:
Makeup (ano, tak se tomu neříká, ale to je fuk) je dost krycí - cca stejně jako Max Factor - Lasting performance, můj nejoblíbenější. Co se týče aplikace, zasychá strašně rychle a to i při aplikaci, takže je dost velká pravděpodobnost, že dokud si na to nezvyknete, podaří se vám vytvořit šmouhy. Roztírat musíte dost rychle a pečlivě.

Funkčnost:
Matuje senzačně, vydrží celý den. ALE: pokud máte na pleti šupinky (jakože u mě je to evergreen každou zimu), neuvěřitelně je zvýrazní. A nedokonalosti sice barevně relativně zakryje, ale opět mi přijde, že tím, že je takový ,,nepoddajný", tak jsou viditelnější. Prostě, šupinky + Colorstay = děs.

Odstíny:
Za odstíny má u mě Revlon 1* ! Můj 150 Buff je asolutně stejné barvy, jako má pleť. Na zimu super (to je mi i odstín 101 od Max Factoru tmavý).

Balení:
Lahvička nemá aplikátor, takže si makeup lijete na ruku. Mně to nevadí, spíš vyhovuje, ale někdo je z toho nervózní, takže je to na vás :-).


Cena a dostupnost:
Já makeup kupovala za 250,- Kč na aukru. Revlon se u nás jinak myslím nikde v prodejnách neprodává. Slyšela jsem jen o jednom místě v Praze, takže půjdu příští týden prozkoumat, zda je to kec nebo pravda a článek doplním o tuto informaci.

Shrnutí:
Makeup Revlon Colorstay doporučuji pro všechny, kteří mají rádi dost krycí makeupy a nemají šupinkovatý obličej (haha :-) ). Cena se mi zdá přijatelná a je pravděpodobné, že si jej koupím někdy znova, hlavně kvůli odstínu. Jinak ale mým favoritem nadále zůstává MF - Lasting Performance, který je na zimu sice dost tmavý, ale nezvýrazňuje případné šupinky.
P.S.: Colorstay jsem měla na obličeji v TOMTO článku, btw.

Revlon Colorstay: This makeup is really covering. Application is little bit uneasy, because it dries fast. Shades are perfect, my 150 Buff absolutely fits to my winter-skin tone. The bottle haven´t got an applicator or pump but I can´t tell you if it is advantage or disadvantage. As for price, I think it is ok, not expensive.







15 comments:

  1. Já preferuji takové ty lehčí, ne moc krycí makeupy takže tohle by asi nebylo nic pro mě...

    ReplyDelete
  2. Jakože hodně jsem nad ním přemýšlela, ale pokud zvýrazňuje šupinky a je krycí, tak má u mě červenou, bohužel... Každopádně moc díky za recenzi, ulehčila mi rozhodování :) A že Ti sekne, za tím si furt stojím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju za kompliment :-) Jsem ráda, že jsem ti pomohla v rozhodování...

      Delete
  3. Vzhledem k tomu, že šupinky se mi objevují velmi často, tak ho ani zkoušet nebudu.. a to jsem si na něj dělala zálusk, právě pro jeho oblíbenost :(

    ReplyDelete
  4. Já ho teda používám každý den, a naopak krycí je minimálně, je totiž strašně přirozený, poté lze rozetřít velmi snadno na tváři a celkově je strašně jemný, tak nevím, jestli nemáš nějaký špatný, ale ten můj je úplně úžasný a mám ho z internetového obchodu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nemáš tu druhou verzi - pro suchou/normální pleť? Protože tenhle prostě krycí JE :-D pokud to teda nesrovnáváš s nějakým extrémem, jako Dermacol-Cover nebo tak něčím :-)

      Delete
    2. Me na supinky vyhovuje max factor - second skin, ale na zimu nelze, strasne tmavy odstiny a ja sem bledule! Rikas, ze lasting performance je na supinky dobry, nevysusuje?

      Delete
    3. Nene, mám pro smíšenou/mastnou pleť, a nevím, dávám ho malinko, a přijde mi opravdu strašně jemňounký a ne moc krycí, ale každý to asi vnímá jinak. Každopádně jsem s ním hodně spokojena.

      Delete
  5. Supinky mam na sobe snad nonstop, me vyhovuje max factor - second skin, ale maji strasne tmavy barvy, na zimu nelze! Nicmene pises ze lasting performance je dobry? nevysusuje? Dekuji Adel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, Lasting je super. Můj favorit (mají ho teď v Rossmannovi do neděle v akci myslím, btw). Není to žádnej hydratační, to ne, ale že by vysušoval, to mi taky nepřijde. Hlavně nedělá nedostatky viditelnějšíma, což mu přidává bonusovej bodík. A vydržím se nelesknout celej den. Kdyžtak tady je recenze, co jsem kdysi dělala: http://rayonnera.blogspot.com/2010/08/comparation-4-mattifying-make-ups-for.html

      Delete
  6. taky používám buff, který je u mě na zimu, pokud potřebuju větší krytí, supr.
    často čtu o tom,jak se s ním špatně pracuje, mně to teda nepřijde ani trošku, s tim "rychlým zasycháním" za sebe musim říct, že toto vůbec nepozoruju.
    ale je samozřejmě možný, že když je člověk zvyklý na něco jiného, tak pak změna je překvapuící:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně se teda s žádným jiným šmouhy udělat nepodařilo. Některé Max Factory dokonce třeba zasychají děsně pomalu, až mi to nevyhovuje...takže ano, asi jsem zvyklá na něco jiného :-)

      Delete
    2. aha, tak musim říct ze s max factorem zkušenost nemám vůbec žádnou:(. takže tady mi to srovnání chybí.

      Delete
  7. ahoj, lasting performace je taky můj favorit, ale nejsvetlejsi drogerkový odstín 101 je mi tmavý, zejména v zimě, takže budu přes net kupovat odstín 100 - Fair. Jinak o revlonu právě taky přemýšlím, chtěla jsem si vzít ten nejsvětlejší odstín, škoda, že si je nemůžu někde naživo prohlédnout...
    http://medunka-b.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...