Friday, February 10, 2012

Umělé řasy v akci

Umělé řasy - to pro mě byla dlouho netknutá kapitola, jelikož se mi s nimi nedařilo pracovat. Ale pak s dobrým lepidlem a trochou snahy to šlo.

Dneska vám chci ukázat asi nejlevnější variantu umělých řas ( koupeno na aukru za 129,- / 10 párů). Nejsou tak kvalitní jako třeba řasy Sephora (150,-Kč/ 1 pár), ale za 13,-Kč na pár jsou překvapivě fajn. Jsou tužší a míň poddajné, ale není to nějak markantní. Jediná práce navíc je, že musíte ostřihnout kraje.
Pokud hledáte řasy pro přirozený vzhled, tak packy pryč, tyhle jsou opravdu opravdu opravdu výrazné, vhodné spíš na fotomakeup nebo na párty.
Gossip: Viděla jsem, že je používá i DulceCandy v jejích videotutorialech (ale je to jen má domněnka).
Jako lepidlo jsem použila DUO od MAC, což je nejlepší lepidlo na řasy na světě a absolutně ho doporučuji všema deseti (249,- - prodejny MAC v Praze). Oproti tomu z DM nebe a dudy :-). Ano, úspěch u řas je o lepidle.


Používáte umělé řasy? Jen příležitostně nebo denně? :-)


Today I want to show you the cheapest possibility of buying fake eyelashes. You can find them on e-bay. I recommend it for fotomakeup or party makeup, not for natural look.



Zbytku líčení a (ne)úpravy si prosím nevšímejte, prokrastinuju před poslední zkouškou doma s foťákem :-D (a ano, moje pleť zkouškové málem nepřežila :-( )



Jo, pozor na žmolky od řasenky! :-)



39 comments:

  1. Teda jsou fakt obří, ale moc ti to sluší!! Já se pořád odhodlávám, že si taky nějaký na zkoušku koupím, ale ne a ne se k tomu dokopat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě nějaké zkus, třeba ELF má i přirozené a stojí do 50 kč :-) A lepidlo doporučuju fakt kvalitní, mě právě prve odradilo od práce s řasama špatný a nepoužitelný z DM. :-)

      Delete
  2. Ty jsou opravdu, opravdu výrazné :).

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší, ale ty řasy jsou doopravdy hodně výrazné :).

    ReplyDelete
  4. Mně se nikdy, nikdy, nikdy nepodařily žádné nalepit :D
    Ale zkusím to lepidlo do MACu, možná to bude lepší :)
    Jinak k těm Tvým - jsou moc krásné! Co se vzhledu týče, vyrovanjí se těm za desetinásobek ceny :D
    Pleť máš ale též pěknou, máš na sobě make-up, případně jaký? O:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! :-)
      Makeup mám Revlon colorstay - chceš recenzi? :-) Mohla bych ji napsat v úterý.
      A lepidlo si URČITĚ kup od MACu, dokud jsem ho neměla, piplala jsem se s tím vždycky a nic. A teď super :-)

      Delete
    2. Jakože jsem na něj už slyšela mnoho chvály a ty fotky mi stačí jako důkaz =) Ale udělala bys mi tím radost. Hlavně mě zajímá krytí a výdrž :)

      Delete
  5. Díky! Ano, jsou, což může být na party skvělé. Ale na denní nošení určitě NE, to spíš potom nějaké od ELFu nebo z té Sephory :-)

    ReplyDelete
  6. Lepidlo z DM je opravdu tragédie,zajímalo by mě, jestli je možné v sortimentu běžné drogérie sehnat nějaké funkční .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hledala jsem v drogérkovém sortimentu, ale nenašla jsem. To MAC je, pravda, nedostupné, ale vyplatí se si udělat výlet :)

      Delete
  7. Nosím jen příležitostně..na plesy..a party..Zkoušela jsem je od essence..H&M..a dalších značek..a ty nejlevnější od essence mi bohatě stačily:) Jinak na tobě řasy vypadají super!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jsou nádherné, krásně výrazné, nehodila bys mi prosím odkaz? Hrozně ráda bych si je koupila :) Měla jsem ty od ELF a nebyla zas až tak výrazné, ikdyž byly fajn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Našla jsem je u jiného prodejce ještě levněji :-)
      http://aukro.cz/nejlevnejsi-nalepovaci-rasy-umele-10-paru-ihned-i2104964088.html

      Delete
    2. Ale nejsem si jistá, zda jsou stejné...

      Delete
    3. Pokud máš / máte účet na ebay, doporučuju nakupovat tam, stály mě dolar i s poštou, 120Kč je zlodějina ;-) Taky jsem s nimi celkem spokojená, mám dvoje různé. Je fakt, že nějaké přirozenější se mezi těmi levnými hledají špatně, všechno je hodně výrazné.

      Delete
  9. Mě se výrazné líbí, moc Ti to sluší.
    Jen víc takových recenzí s fotkami :)

    ReplyDelete
  10. Krásný!! Ale já stále nemám nějak odvahu na umělé řasy, protože se tak nějak bojím jejich aplikace :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dokonale svůdný pohled! :) Jako princezna!

    ReplyDelete
  12. Já jsem je ještě nikdy nezkoušela a vidím, že to s nima asi nebude žádná sranda! Ale mně se ty výrazné na tobě právě líbí a připadáš mi malinko podobný typ jako JulieG :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéééj, ty jsi zlatá! JulieG je moc sympatická :-)

      Delete
  13. Taky se mi je nikdy nepodařilo nalepit a teď vím, že nejsem blbá já, ale lepidlo, juchů! :D

    http://linysblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak! Vše je o lepidle, ty jsi určitě moc šikovná ;)

      Delete
  14. Krásné! Já jsem pro i na denní nošení...M*

    ReplyDelete
    Replies
    1. vyzera to super....v nedavnej dobe som stretla viac holiek ktore si davaju urobit umele mihalnice co vydrzia cca 2 mesiace. a chvalia to! a vyzeralo to na nich super (presne super ako tie tvoje ale vydrzia dlho)
      zrusila som davnejsie svoj blog, ale mam teraz novy, este uvidim akymi temami sa bude vyvijat, ale rada by som ta pozvala
      http://emmaalev.blogspot.com/
      ***

      Delete
  15. Dostala jsem od kamaráda umělé řasy, ale přišlo jako bych měla kšilt nad očích :)
    Tobě hrozně sluší, dělá ti to takové dramatické oči

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Jsi milá...
      S tím kšiltem to chápu - je to o zvyku. Ale když jsem měla přirozené ze Sephory, tak mi to tak nepřišlo... Takže je to asi i o tom, jakou hustotu a délku zvolíš :-)

      Delete
  16. Nepovedala by som, že vyzerajú na očiach tak dobre..na prvý pohľad, v tom balení pôsobia nedôverčivo, ale úplne ti pasujú :-)
    Ja ich používam veľmi málo.. skôr iba trsy.

    cajova.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. mne sa velmi pacia:)aj ked ako baby pisu, ze su vyrazne:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Sluší ti , máš nádherné oči. Mně se je také nikdy nepodařilo (úspěšně) nalepit, tak to vidím na další pokus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za milý komentář :-) Držím palce při dalším pokusu :-)

      Delete
  19. Replies
    1. Ne, ale poprvé mě svědily :-D Asi je to o zvyku :)

      Delete
  20. krásne, výrazné, pristanú ti :)

    ReplyDelete
  21. Měla jsem je teďka na plese, chvilku mi trvalo, než jsem si zvykla, ale myslím, že to stálo za to, asi je zařadím do svého stálého itineráře:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...