Tuesday, March 27, 2012

ELF recenze II. - Třpytivá objednávka / ELF review II.

Druhé pokračování EFÍ recenze :-). Objednávka mě zase příjemně překvapila, nerada to říkám (věřím, že mnohé chcete šetřit :-P ), ale jsem MOC spokojená. Mrkněte, co jsem vyzkoušela:
My new sparkling ELF stuff: 




1, DUO tvářenka a bronzer
Cena: 95,- Kč
Můj názor: Odstín tvářenky je moc příjemný, vlastním povětšinou růžové, tahle lososová mi ve sbírce chyběla. Tvrdí se, že je to dupe Nars - Orgasm, což mi přijde docela dost dobře možné.
EDIT: Na blogu - angellovely-things - je to vyvráceno.
Na tváři vypadá přirozeně, zlatavě se třpytí (decentně). Bronzer je hodně pigmentovaný, stačí troška a máte hnědou tvář :-). Je fajn s tím tedy počítat. Bronzer se hodí na konturování (prvně tvářenka, pak pod to ,,šmouha" bronzeru pro optické vyrýsování tváří).
Obojí ale dost práší, takže na to při aplikaci pozor. Ale to je tak jediná vada na kráse.
Objednám znova: Ano
I like this blush-bronzer duo. It is well pigmented, looks great on your cheeks and the shade of the blush is perfect. I´m gonna buy it again.






2, Třpytivý tělový pudr Body Glow, odsín Glow
Cena: 159,- Kč
Můj názor: Chtěla jsem něco třpytivého, tělového na léto. Sice mám nějaké krémy, ale ono je občas rychlejší se jen poprášit, takže jsem hodila do košíku Glow. Balení je větší, do kabelky to není, ale to neva, přepudrovávat se tím přes den, to bych vypadala jak diskokoule. Uvnitř je vložená malá labutěnka pro aplikaci, kterou jsem zkoušela a je dostačující. Aplikace je bezproblémová, ani nějak extrémně nepráší okolo. Na těle dělá nádherný třpyt, na opálené kůži to bude vypadat fantasticky. Po nějaké té hodince už to z vás trošinku opadá, ale díky tomu pak efekt působí moc pěkně, umírněně. Zkoušela jsem to ve výstřihu když jsem šla na koncert a po celém večeru to pořád drželo. Takže tak :-).
Objednám znova: Ano
This body glow powder looks pretty good on tanned skin, so I´m gonna wear it in summer. It doesn´ t make the effect of discoball. Great!





3, Podkladová báze Eyelid Primer, odstín Champagne
Cena: 45,- Kč
Můj názor: Tuhle bázi jsem původně kupovala jako bázi. Ale vyklubal se z ní tak krásný oční stín, že už na ni nic dalšího nenanáším. Tělově nahnědlá barva, která se na světle půvabně stříbřitě zatřpytí. Díky tomu, že se jedná o bázi, drží jak přikovaná.
Objednám znova: Ano. A chystám se na odstín Golden.
I use this as an eyeshadow, it stays on my eyes all day long. Beautiful shade.



4, Třpytivé oční linky, odstín Copper
Cena:  45,- Kč 
Můj názor: Po linkách Stardust, ze kterých jsem byla nadšená, jsem tentokrát objednala tyto v odstínu starého zlata - odstín Copper. Opět po jednom tahu nemáte plnou linku, ale po druhém už jo. Důvod, proč si je nekoupím znova je, že jsem zjistila, že mi až tak moc nesluší. Na černých linkách vypadají divně a samostatně mi to taky nesedlo. Jinak ale drží moc dobře a pro ty, které takovéto odstíny a typy linek vyhledávají, pravděpodobně nebudou špatnou volbou.
Objednám znova: Ne
I don´t like how Copper looks on black eyeliner. I´m not gonna buy it again although it hasn´t got many mistakes.




A dohromady:

7 comments:

  1. Krásná recenze, opravdu povedený článek :) Bázi i to duo mám taky a jsou super. Moc mě teď láká ještě ten tělový třpytivý pudr :D jej, co mi to děláš! :D

    ReplyDelete
  2. ten tělový pudr ani nevím, že v nabídce mají :) nějak jsem si ho nevšimla, ale vypadá hodně dobře ... jinak já zítra očekávám také ELF balíček (v něm konkrétně tohle duo a pak stipple a ještě jeden nový štětec na pudr) :)) tak jsem také zvědavá jak budu spokojená! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ta baze vypada jako stin zajimave.

    ReplyDelete
  4. já pořád uvažuji jestli si to duo bronzeru a tvářenky objednat nebo ne:D ten bronzer na mě bude asi moc tmavý.... a zaujal mě ten tělový pudr

    ReplyDelete
  5. Noo, ta prášivost téměř všech věcí z Elfu mě neskutečně vytáčí,já už odtamaď nakupuji jen voděodolné linky, bázi pod make-up a bázi pod stíny a s ničím jiným neexperimentuju, protože to většinou dopadá katastrofálně :D

    ReplyDelete
  6. že by mě ten elf přece jen zlákal? ta báze vypadá dobře!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...