Monday, March 5, 2012

Spring, welcome!

Krásné jarní slunečné dny mi dodaly chuť udělat si nějakou jemnou jarní manikúru a takhle to dopadlo. V druhé části článku vám ukážu moji novou vůni, kterou jsem dostala na Valentýna :-).
My spring nails with Konad and my Valentine´s present.

Použité laky a pomůcky:
Essie - Base coat, Essie - East Hampton Cottage, China Glaze - Fairy Dust, China Glaze - First Class, OPI - All That Razz-berry, Seche Vite.
Konad sada, destička M29 a kamínky.




A moje nová vůně, kterou jsem si uplně zamilovala! :-) Tommy Hilfiger - Woman Peach Blossom. Překrásná! Bohužel, na českém internetu není moc k dostání.
Měla by obsahovat: bergamot, ostružiny, černý rybíz, broskev, kosatec, mimózu, vanilku, tonku, pižmo, kokos :-).




Taky vás chytá jarní nálada? A nakupujete nebo tvoříte něco jarního? :-)

13 comments:

  1. Jeee, ta mašlička! Koupila bych si tu vůni jen kvůli flakonku :-D A nehty taky pěkné, uvítala bych víc fotek ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bohužel jsem měla nějakej "cuticle-issue", takže jsem sem dala jen tu jednu fotku...

      Delete
  2. no páni nádherné nehty :))) když tak přemýšlím už jsem dlouho nepoužila svojí KONAD sadu :)
    a parfém má krásný flakonek! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Yaaay, ta mašle *___*
    Jinak jsou nehty moc pěkné, docela mě překvapilo, kolik produktů jsi k tomu potřebovala! :D Jak dlouho to asi trvalo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani nevím...nejdelší bylo asi to čekání, než to všechno zaschlo :-D

      Delete
  4. wow jsi sikovna
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ty nehty jsou krásný :)) A ten Hilfiger musí krásně vonět i moc pěkně vypadá :)

    ReplyDelete
  6. Děkuji všem za komplimenty :-)

    ReplyDelete
  7. Nehty jsou krásně nazdobené, moc se Ti to povedlo.

    ReplyDelete
  8. Panejo, ty nehty vypadají báječně Marki! Jinak jsem na tebe po roce dala a založila si také blog, akorát nakonec s trochu s jinou tématikou:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konečně! I i zdravá výživa je bezva téma ;)

      Delete
  9. taky na mě přišlo jaro, tak mám jemné nehty:D ale ty tvoje jsou nádherné! úplně mě to zdobení nadchlo

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...