Wednesday, March 14, 2012

Tigi recenze II. / Tigi review II.

Jaro je skoro tu, čepice pryč a tak se do centra naší pozornosti dostávají opět koruny krásy - vlásky. Dneska si proto přečtete o dalších 3 TIGI výrobcích, které jsem testovala :-).

1, Tigi Epic Volume Shampoo
(V minulé recenzi jsem psala o Brunette Goddess Shampoo (BGS), takže budu trošku porovnávat.)
Epic voní jako chemická jahodová žvýkačka (a je to ještě umocněno růžovou barvou šamponu), příjemnější je mi vůně BGS. Taky co se týče konzistence, je Epic taky víc ulepenější, hůř se mi aplikuje do vlasů. Co ale musím u Epic vyzdvihnout je, že ten volume-efekt docela funguje. Já teda nejsem ta pravá, která by to mohla posoudit, jelikož víc volume nechci, ale vlasy mi přišly takové odlehčené, "soft".
Pokud bych se měla zaměřit na to, jak dlouho vlasy zůstaly fresh, tak se mi v BGS a Epic moc rozdíl nezdá. Při příštím nákupu padne do košíku asi zase BGS...a nebo nějaký uplně jiný. Na můj vkus je tento moc ulepený. Ale jsou taky lidé, co na Epic nedají dopustit (třeba Dashulka).
Dala jsem za 750 ml něco pod 300,- , což je více než sympatická cena.

Epic smells like chemical strawberry, has pink color and sticky consistency. I liked better Brunette Goddess Shampoo. But I have to say, that volume effect works, hair seem to be fresh and soft. But I am not about to buy this again.


2, Tigi Flat Iron Shine Spray
Mhm! Sprejů na tepelnou ochranu vlasů není nikdy dost. Doma v Brně mám Matrix Gold Vavoom a tak jsem si pořídila tenhle od Tigi na kolej.
Účinky mi přijdou asi podobné jak u Matrixu, ale po tomto se vlasy moc pěkně lesknou. Taky vůně je mi milejší u Tigi (tropická, ale cítím v tom i něco jako mandle) než u Matrixu (ten voněl jak banán).
Ve vlasech docela rychle vyschne, takže nemusíte čekat půl hodiny, než si vlasy začnete žehlit.
Tenhle sprej na tepelnou ochranu vlasů si dost pravděpodobně pořídím znova :-), zatím jsem nenašla nic, co bych mu vytkla. Za cenu kolem 280,- Kč je to podle mého názoru moc dobrá volba.

I can´t find one mistake on Flat Iron Shine Spray. It protects your hair, makes them shiny. I also love the smell (tropical with almonds?). 


3, Tigi Rockaholic Dirty Secret Dry Shampoo
Suché šampony! Vždycky jsem se jich se svou černou hřívou děsila (myslím ten bílý sypký z drogérie). Tenhle je ale ve spreji, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet.
Dirty secret má docela velké balení, takže je spíš "na doma" než "na cesty". Vůně nic moc (nějakej citrus?), ale dá se.
No a teď to hlavní, efekt: Zkoušela jsem ho vždycky se stavem vlasů na hraně, kdy víte, že je to ještě relativně ok, ale už se v tom necítíte. V rozpuštěných vlasech byl efekt fajn, ale daleko viditelnější efekt nastal, když jsem si stáhla vlasy do culíku a nastříkala tak. Vlasy zmatněly a vypadaly téměř jak po umytí. Ale je to samozřejmě jen nouzovka, normální umytí nenahradí nic.
Nezanechává žádné hnusy ve vlasech. Black-hair friendly.
Jo a poznámka - pokud si takhle vlasy zmatníte a pak půjdete do deště, nečekejte, že matnost vydrží :-D.
Dirty Secret funguje skvěle a tak jsem si jistá, že bude mít své místečko v koupelně i v budoucnu. Dala jsem za něj ne víc než 200,-.

This dry shampoo works at it should. It leaves hair matte. Black-hair friendly, no rubbish on your head. It smells like citrus, I don´t like it much, but it is ok. I´m sure I will buy it again.




7 comments:

  1. Ten šampon na objem mě láká už delší dobu.. a bohužel jsem se stejně pořád nerozhodla, ani po přečtení recenze :D No uvidíme.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně jen prostě nevyhovuje ta konzistence, jinak je moc fajn...takže pokud ti to nevadí, tak zkus...přinejhorším v něm budeš prát štětce :-D

      Delete
  2. Ten Epic Volume má fakt takovou dost silnou chemickou vůni, ale zase ve vlasech pak docela drží. Konzistence je taková nějaká, někdy mi nepění vůbec a jindy je to jak hrnečku vař. Na objemu přidá, ale zase žádnej wow efekt :) Každopádně nevysušuje, což se mi u objemových stává, no.
    Ten Rockaholic mám taky, v podstatě plní svoji funkci, co víc dodat :D
    Líbí se mi, že je někdo na Tigi tak ulítlej jako já. zrovna si půjdu hlavu umýt novým Some like it hot, tak uvidíme. Původně jsem ho chtěla na léto, ale... měla jsem peníze. A to je sakra nebezpečný :D
    Ještě mám vyhlídlý Re-energize a pár stylingových produktů. Ach jo :D

    ReplyDelete
  3. Týjo o týhle značce jsem ještě neslyšela, ale děkuju :) proot bych se tě chtěla zeptat, kde můžu tuhle kosmetiku sehnat :) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejlíp to vyjde na parfums.cz :-) tam objednávám a osobně vyzvedávám :-)

      Delete
  4. O Tigi už jsem často přemýšlela :) Musím už něco vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  5. ja som mala od tigi sampon a krasne vonal po malinach:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...