Friday, March 30, 2012

Úlovky a dojmy z Interbeauty Prague 2012

Dneska jsem si zašla na Interbeauty Prague - nemohla jsem odolat, když mám výstaviště od koleje 10 minut cesty :-). Nabídky láčků příjemně překvapily, co se týče spektra značek (levnějších, neznámých, koše s no-name), akce Nubar za 50,- potěšila :-). Co jsem ale čekala, že bude a nebylo: Více OPI, China Glaze laků. A Essie jsem nenašla nikde. Zklamání!

Tady jsou mé úlovky, ale nejsou všechny pro mě, brala jsem i ,,na objednávku" :-), takže jsem je vyfotila alespoň takto, než opustí mé brány.
Jinak dojmy: Nejen laků, ale na veletrhu se dalo sehnat taky dost všelijakých pleťových krémů, peelingů, umělých řas, šminek, kamínků, třpytivých polepek na tělo, balistiky, sprchové gely...no na podzim jdu jisto jistě zas (s H.)!
Ještě jsem si koupila skleněný pilník na paty, tak jsem strašně zvědavá, zda to bude nějaký upgrade pro moji domácí pedikúru.
Co se týče lidí, bylo jich tam PLNO! Hodinová fronta byla v tomhle počasí velice zábavná! Pořídila jsem i fotku mobilem, ale na té to není moc vidět. Organizátoři to hrubě nezvládli. Reálně jsem si zažila, jak musela vypadat fronta na banány. Nechutný.
Today I visited Interbeauty Prague, where I bought this:


 Zleva/ Left to right: OPI - Mod about you, OPI - Princesses Rule (jiná barva než starý Princesses Rule!), OPI - Elephantastic Pink, Nubar - Amazing Coral, OPI - Dont Know...Beets Me!
 Zleva/ Left to right:: OPI - Designer..De Better!, OPI - Meep Meep Meep, Nubar - Nile Purple, Nubar - Pyramid Purple, Nubar - Hyacinth Sparkle.
 Takhle to není moc poznat. Pokladny jsou tam jak je ta cedule a mini lidičkové. Prostě si vemte tu viditelnou frontu a vynásobte 4x.
Krásně barevný stánek Bomb Cosmetics. Jinak bylo všude TOLIK národa, že jsem neměla ani chuť fotit. Viděli byste totiž místo obsahů stánků jen davy lidí.

Co vy a Interbeauty? Byli jste? Chystáte se?

15 comments:

  1. Jdu zítra. A veškeré IB posty mě celkem dost děsí. Ale minimálně kvůli nějakým OPíkům a Nubarům jít chci...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw. ty Nubary byly všechny za 50, nebo jenom jeden k lístku?

      Delete
    2. Jeden k lístku - ke vstupence máš 2 kupony na Nubar, takže můžeš koupit dva, ale jsou tam lidi (moje kamarádky), co to nevyužijí, tak pak to můžeš získat takto.

      Delete
    3. Jdu spolu s mamkou, ta jde jako kadeřnice do kadeřnického sektoru, tak mám pocit, že jestli se mi zalíbí nějaké čtyři Nubary, kupóny jistojistě využiju. :D

      Delete
  2. Nejdu, protože by to mojí peněženku totálně vycucalo :D A upřímně ani tyhle posty mě nijak nenadchly, davy lidí si ráda nechám ujít :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chápu - to s tou peněženkou i s davy lidí :-) Obojí je pravda jak něco.

      Delete
  3. ja som teraz uplne pomatena co satyka ruzovych lakov,takze chcem vsetky..a tie banany ma dostali:D

    ReplyDelete
  4. Zajímabý článek, já myslím , že většinou to zklmání vychází ze tří všcí
    1/ hnusné fronty
    2/ prodeje věcí které by na kosmetickém veletrhu neměli co dělat /boty, čaje apod./
    3/ to že tam nejsou značky které bychom čekaly /mimochodem kdysi jsesm mluvila s Essie paní a ta řiklala, že jezdí výhradně na podzimní interbeauty, ORLY sice bylo na beauty expo, ale bez novinek, jen stojan se stálou řadou a miniatury za zvýhodněnou cenu, škoda/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tom Essie, to je dobré vědět :-)

      Delete
  5. krásné laky,mají skvělé odstíny :)

    ReplyDelete
  6. taky jsem byla, taky jsem trochu zklamaná.... ale ne z lidí, když jsme tam byly s kamarádkou, tak fronty skoro žádný... koupila jsem si jenom dva laky, protože to bylo šíleně nepřehledný a nějak mě nebavilo se tam furt proplejtat...

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/03/interbeauty-prague-2012.html

    ReplyDelete
  7. Pěkné úlovky OPI :) A souhlasím, měli tam toho málo. Absence těch několika značek mě taky zklamala, ale jak už jsem psala jinde: proč by měli důvod se tu prezentovat, když tam stejně většina lidí šla jen doplnit zásoby na gelovky? Ale se svým nákupem jsem spokojená, mám téměř vše, co jsem chtěla :)
    Verunka

    ReplyDelete
  8. Ty laky OPI jsou skvělý ! Všechny barvy jsou úžasný :) A ty fronty museli být hrozný :/

    ReplyDelete
  9. Hrozně se mi líbí ty laky z první fotky, nádherné odstíny! :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...