Sunday, April 1, 2012

Kurz vaření v Chefparade

Ke dvacetinám jsem od tety dostala skvělý dárek - kurz vaření thaiské kuchyně v Chefparade. Několik lidí mě prosilo, ať pak sepíšu dojmy, tak tady jsou:

Chefparade mají studio na Žižkově, kde se pořádá většina jejich kurzů. Sešlo se nás tam asi 12 - já byla asi (asi určitě) nejmladší, dost lidí ve věku okolo 30-40, někteří starší, jedna těhotná :-). Vařili jsme rychlovku - thaiské nudle s kuřecím masem a zeleninou, pak pikantní závitky, univerzální salátovou zálivku, kari nudle s  kuřecím masem, smažený banán a kokosovo-kari omáčku s ananasem a krevetami, která pro mě byla TOP jídlem večera.
Probíhalo to tak, že jídlo vždycky vařil kuchař, během čehož jsem si psala recepty (protože byly jiné, než jsme dostali na papíře), pak jsme jídlo připravovali ve dvojicích či trojicích sami a následně ho ,,ochutnávali" až do dna :-D.
Na kurzu se mi líbilo, jen neměli dost surovin a když kuchař David uvedl kurz slovy, že ho vařit thaiskou kuchyni nebaví a nebyl ani autoritativní, tak mi to trošku znechutil. Ale celkově jsem ráda, že jsem kurz absolvovala, přestože si nejsem jistá, zda bych šla znova.
Recept na tu kokosovo-kari omáčku sem můžu přidat, jestli bude zájem :-). Je jednoduchá, pikantní a dokonalá. Tu si určitě uvařím i doma :-).
Za ten večer jsem snědla tolik pikantních jídel, co nikdy, ale byla to mňamka... :-)

Pokud by někdo chtěl více informací, tak zde:
škola vaření Chefparade
kuchařské kurzy vaření

Prosím omluvte ty fotky, moc tam nebyl čas fotit a tak jsem musela vybírat z ne zrovna fešných fotek. A ano, vím, že je ta první mázlá, ale jdou na ní vidět ty cool zástěry, co vám půjčí, takže ji sem dávám taky :-).

This week I learned how to cook thai-cuisine in cooking class (Chefoparade, Prague). It was cool, but not well organised. The best meal of the evening was coconut-kari sauce with pineapple and prawns with rice.













10 comments:

  1. jeee to musel byt super zazitek,taky o tom premyslim!:)

    ReplyDelete
  2. no pááni, tak to je hodně zajímavý :)

    ReplyDelete
  3. joo, znova to na mě přišlo :) a teď se toho nemůžu nabažit :) díky, že jsi vydržela mé mlčení :)

    ReplyDelete
  4. to je boží
    taky chci jít na kurz vaření :P

    ReplyDelete
  5. Jee tak to je hezký dárek :) já bych si moc přála na nějaký kurz do PRAKULu :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Taky bych to chtěla vyzkoušet, asi je to zábavný. A jídlo vypadá velmi lákavě.

    ReplyDelete
  7. Určitě zveřejni ten recept, vyzkouším :)

    ReplyDelete
  8. vyzera to tak, ze "varenie hrou a zabavou":)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Je to fajn vybočení z akčního stereotypu (koncerty, kina, výstavy,...) :-) Děkuju všem za milé komentáře, recept sem brzy hodím :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...