Sunday, April 22, 2012

Loreal Infinium laky na vlasy

Laky na vlasy Loreal Infinium vlastním ve dvou fixačních stupních - stupeň 1 - nejnižší fixace a 4 - nejvyšší fixace.
Jedničku používám, když je větrno a já nechci mít vlasy v puse, čtyřku zase jako fixaci nakulmovaných vlasů a společenských účesů. Jednička je opravdu lehká fixace, pokud má někdo jemné vlasy, tak bych i na denní nošení doporučila spíš dvojku. Čtyřka drží vlasy krásně - nedělá takovou tu lepidlovou fixaci - tj. že neslepí vlasy tak, že s nimi nejde ani pohnout, což je pro mě fajn, jen prostě můžete najít jiné laky na vlasy, po kterých se vám vlasy ani nepohnou, což je třeba žádané právě při těch společenských účesech.
Vůně: Je v pohodě, rozhodně lepší než Elnett-ovská, při které jsem se vždycky málem udusila.
Zatím jsem nezpozorovala, že by mi lak dělal takové ty bílé hnusy ve vlasech (se svou černou hřívou jsem zrovna na tohle extrémně alergická :-) ).
Ničení vlasů: Jak lak vlasy ničí a vysušuje asi nejsem kompetentní posoudit, jelikož vlasy obecně nerada lakuju a tak laky na vlasy používám dost málo.
Kde sehnat: Celkem pohodlně na internetu (aukro nebo eshopy), jinde jsem je zatím neviděla.
Závěr: Celkově mi laky sedí, rozhodně poznáte rozdíl ve srovnání s drogérkovými, kterých jsem už několik vyzkoušela. Asi se dají najít mezi profi vlasovou kosmetikou i lepší, ale pro mě jsou OK. Pokud budu kupovat laky na vlasy příště, asi zkusím nějaký od TIGI, kvůli vůni.

Co vy a laky na vlasy? Používáte denně? Přežijete bez nich?

Loreal Infinium hairspray: I have it in two levels of fixation -1 and 4. 1 is for daily wearing/applying, 4 for strong fixation. They smell better then Elnett hairspray and don´t leave those small white ugly things in your hair. If someone has fine hair, I would recommend force 2 for daily wearing. Force 4 is great when you need to fix some complicated hairstyle, but you can find even stonger-holding hairspray. 






Chcete vědět o článcích ještě dřív, než vyjdou? Sledujte moji facebookovou stránku :-) 

7 comments:

  1. Lak sice používám jen občas, ale ty drogerkový už mě pěkně štvou, možná bych mohla zkusit nějaký z těhle dvou :)

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem to měla taky tak :-) Tu čtyřku mám už rok a pořád je ok (některé laky unikají), takže proč ne :)

      Delete
  2. take je pouzivam a jsem spokojena!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Já teda nedám dopustit právě na Elnett, i když ta jeho "vůně" je fakt něco :D nějak jsem si ho zvykla kupovat, protože mi vyhovuje, tak v tomhle nemám potřebu zkoušet něco jiného :)

    ReplyDelete
  4. Nepřežiju, používám lak od Milk_shake, jiny mi nesedí

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kde Milk shake kupuješ? U kadeřnice? Na netu se mi zdají nabídky docela žalostné...

      Delete
  5. já laky nepoužívám. :)
    Věřím, že by mi byly k ničemu potom, co bych si na hlavu nasadila motorkářskou helmu :D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...