Tuesday, April 10, 2012

Oblíbený peeling: Sephora - Smart dual action exfoliator

Na tento peeling jsem natrefila u Dashulky (opět), zrovna když jsem nějaký zoufale potřebovala a tak jsem zamířila do Sephory se slevovou kartičkou a už byl můj.

Má dvě části - zelenou-hutnější na T-zónu a bílou-gelovitější na tváře. Je moc příjemný, drsný tak akurát, vůně ujde (voní jak prací prášek Persil, haha :-) ).
Před použitím jsem měla na čele a okolo nosu šupinky (zimní pleť). Peeling šupinky odstranil a pleť byla skvěle osvěžená. Není problém ho smýt.
Asi bych se měla pokusit najít něco špatného: Balení je dost velké (ta pixla...ale zase je to hezčí než tuby). Jinak mě asi nic nenapadá :-) Od února jsem si ho fakt oblíbila. Oproti Clean and Clear peelingům je to jinej level :-).

My favourite peeling for now is Sephora - Smart dual action exfoliator. It has two parts - green (thicker) for T-zone and white (jelly consistency) for the rest of your face. It smells like washing powder :-). Peeling helped me to get rid of small scales on my face. I really like it. 






10 comments:

  1. Vypadá hezoučky :) Až mi můj oblíbený dojde, tak možná zamířím pro tenhle :)

    ReplyDelete
  2. Marki, to vypadá fakt moc dobře, díky za tip. Já teď plácám jeden peeling z Ryoru, ale zdá se mi celkem dost hrubý, tak se těším na tento :))

    ReplyDelete
  3. taky jsem ho okokukovala u Dashulky, ale teď mám peelingů tolik, že tak rok nic kupovat nemusím :) ale jednou bych ho ráda vyzkoušela

    ReplyDelete
  4. I really love this post.

    Can u follow my blog? http://www.saltosdecristal.com/

    I follow u back.

    Kisses,
    http://www.saltosdecristal.com/

    ReplyDelete
  5. Taky si na něj brousím zuby. Zdá se jemnější než Freeman

    ReplyDelete
  6. díky za tip :-)
    vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  7. zdá se dobrý:)) kouknu po něm:)

    ReplyDelete
  8. Jo skvělý tip :) Můžu se zeptat kolik tě stál ??:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi 280,- Kč, protože jsem měla slevovou kartičku, jinak je okolo 360,- Kč :)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...