Thursday, April 5, 2012

Sephora Tinted self-tanning body mist

Zdravím všechny lidi s průhlednou kůží. I s bílou. Dneska mám pro vás recenzi na samoopalovací mlhu ze Sephory. Uvidíte, jak je super a já nešikovná :-) .

Doposud jsem zkoušela jen jeden samoopalovák (Dove tělové mléko s kapkou samoopalovacího krému) a udělalo mi to tehdy takové fleky, že jsem myslela, že budu muset nosit skafandr tak rok.
Teď jsem se ale po letech a po přečtení pochvalné recenze u Dashulky rozhodla, že vyzkouším Sephoráckou mlhu ve spreji.
Nastříkala jsem ji na tělo a rozetřela. Snažila jsem se to rozetřít dobře. Hned jsem vypadala o minimum tmavší, tak jsem šla spokojeně spát. No druhý den jsem se vzbudila o dost hnědší a samozřejmě s krásnou šmouhou na noze. Ale to je moje chyba, že jsem to špatně rozetřela.
Barva krásně hnědá, ne oranžádová, to mě potěšilo.
Vydželo mi to asi dva týdny a včera jsem aplikovala znova (to znamená, že jsem s barvou byla spokojená už po jedné aplikaci). A tentokrát nohy bez jakékoli šmouhy, ale zato krásný flek "lepra-style" na levém zápěstí (asi jsem pak neměla umývat to nádobí). Tak jsem tušila, že jsem strašně šikovná na tyhle věci, proto jsem si pořídila citronovou šťávu a šlo to pak trochu dolů, takže jsem se malinko zbavila toho kontrastu, ale ještě předtím jsem to pro vás vyfotila, je tam asi nejlíp vidět, o kolik se vám zabarví kůže (haha). Jinak poprvé jsem zkoušela na té noze peeling a krém a dřít ručníkem a všechno možné, ale drželo to jak přibité. Věřím ale, že příště to už zvládnu bez fleků :-D.
Sprej mi nebarví oblečení. Vůbec. Ani při zumbě.
Určitě mu dám ještě šanci, protože vím, že je to všechno o mé nešikovnosti. Jinak je báječný! Krásná barva jak po pár dnech od moře za pár minut. To je fajn.
Negativem je pro mě vůně, smrdí prostě jako samoopalovák...
Sprej jsem sehnala v Sephoře v Palladiu, kde byly zrovna Dny jara, tak měli nějaké slevy: Normálně stojí 368,-, já kupovala za 250,- .

RADY: Doporučuju vyzkoušet v čase, kdy vás další den nečeká nějaká akce nebo když budete moct mít dlouhý rukáv, zůstat doma... . Citronová šťáva je dobrá pojistka (radši dražší citronka nebo z čerstvých citronů). Pak také důůůkladně umýt ruce - i mezi prsty a aplikovat stříknutím z dálky na hřbet. Ideálně aplikovat večer, kdy už vás nečeká nějaké běhání po městě nebo aktivity, při kterých byste se mohli zapotit.


EDIT: Zjistila jsem, že, ač je to drastické, samoopalovák nejlíp odstraňuje ODLAKOVAČ!


I tried Sephora Tinted self-tanning body mist: It makes good-looking bronze color, doesn´t make brown marks on your clothes. After first application I was contented with a result. But I was too skillful, that I blended it poorly and the day after application I had "beautiful" smudge on my leg and hand. But it is only my mistake, I believe, that next time it will be ok. The color lasted about week, than it started to wash away.



Před aplikací:

 Pár minut po aplikaci:

FAIL druhý den na denním světle / Fail on daylight next day:


Co vy a samoopalováky? Taky se vám někdy podařila nějaká taková šikovnost?

5 comments:

  1. Marki, to je vtipný článek :D Já tedy se samoopalováky takové zlé zkušenosti naštěstí nemám, nicméně tenhle teda zkusím - doposud jsem totiž nesehnala takový, kde by mi vyhovovala barva (ať už to byl Ryor, Yves Rocher nebo Dove..)

    ReplyDelete
  2. Téda, ja když si vzpomenu jak jsem se samoopalováky zápasila, to byla hrůza. Až jsem od toho nakonec opustila. Ty fleky po delším sprchování a smrádek, který měli úplně všechny co jsem používala! To se nedalo vydržet! :-D Ale barvička krásná, jak koukám.

    bofmyworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Taky jsem měla ze začátku nerovnosti na přechodu mezi dlaní a zápěstím, ale podařilo se mi to už vychytat....nikde jinde jsem fleky neobjevila :) je pravda, že šplíchám vcelku dost zdálky, takže zas vyplácám více produktu....

    Ale jsem ráda, že jsi spokojená!

    PS: mě voní, i když normálně smrad samoopalováků nesnáším :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mně to voní stejně jak Chocolata love od E.Bay, co jsem měla do solárka...tak asi trochu averze kvůli tomu.

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...