Friday, May 11, 2012

Interiérový wishlist

Pokoje na kolejích nejsou zrovna výstavní. Ale pomalu přicházím na to, že zútulnit a personalizovat se dá opravdu jakýkoli pokoj.
Včera jsem si konečně pořídila nové závěsy a tak jsem celý večer v rámci aktivní prokrastinace přemýšlela, co by se mi tak ještě hodilo. Není totiž nad to, mít hezký pokoj na zkouškové :) A jelikož jsem se rozhodla, že budu na kolejích bydlet i příští rok, je načase dotáhnout personalizaci a úpravu mého kolejního pokoje a chodbičky k finiši.
Spony za závěsy už mám objenané, zbytek plánuji pořídit při víkendovém lovu v Ikei. Kromě věcí na obrázku si chci ještě pořídit rám, do kterého si udělám koláž z obrázků a fotek.
P.S.: Teď jen můžu doufat, že mi tu o prázdninách nevymalují na žluto, protože to by mi barevně rozhodně pokazilo koncept.
Můj wishlist se skládá z převážně IKEA výrobků, jen spona na závěsy je ze Stoklasy.


This is the wishlist for my room in dormitory. 


6 comments:

  1. Obrázek s růžemi i bílý rámeček mám a pokoj je díky nim hned mnohem hezčí.:-) Opravdu takové maličkosti udělají hodně.:-)

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je super, taky mě baví vylepšovat maličkostmi ;)

      Delete
  2. Ten dlouhý rámeček mám, je to hezké :)

    ReplyDelete
  3. Tak ten bílý rámeček asi musím mít, máš to moc hezky sladěné, takové romatické, to se mi moc líbí:)

    ReplyDelete
  4. pěkný romantický holčičí styl. Já bych v současnosti nutně potřebovala pořídit pěkný hranatý dvojkřeslo či menší sedačku. bo absolutně nemám kam usadit hosty....sice ani žádní nechodí, ale co kybych začala žít společenským životem....

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...