Wednesday, May 2, 2012

LUSH - Buffy

Jak možná víte, LUSH neprožívám tolik jako ostatní. Ale jednu jedinou věc, kterou z Lushe prožívám, vám dneska ukážu.
Buffy je peeling v kostce, určený zejména pro oblasti noh a zadečku.
Je trošku drsnější, nicméně na nohy je to tak akurát :-), vůně žádná hitparáda, ale dá se. Ve sprše vypeelingujete nožičky do krásy, smyjete a hotovo :-). No, ale teď to hlavní, co na ní mám tak ráda? Po sprchování si nemusím mazat nohy krémem, udělá takový pocit, jak kdybych krém použila (ale není to zase mastné, to ne).
Osobně preferuji spíš tekuté konzistence věcí do sprchy, ale zjistila jsem, že u peelingů mi sedí víc tuhé, protože se dá regulovat to, jakou silou peelingujete.
Kdybych z lushovských věcí měla doporučit jednu, tak to bude právě Buffy. :-)
Moje Buffy je zrovna dost jetá, tak přidávám obrázek z oficiálních stránek O:-).

The best thing (for me) Lush offers is  Buffy. It makes my skin amazingly peeled, hydrated, I don´t need cream after shower. If I should recommend one thing from Lush, it would be Buffy.



2 comments:

  1. já mám buffy ráda i na obličej, jem mám pocit, že strašně rychle mizíííííííí

    ReplyDelete
  2. Na obličej? To mi přijde trošku drsnější, než mám ve zvyku používat...ale proč ne :-) Mizí dost rychle, to taky pozoruju :-/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...