Thursday, May 10, 2012

Nubar - Amazon Coral

Kdo teď v létě (jo, říkejme těm 40 stupňům v květnu léto) rád nosí výrazné barvy, ať se přihlásí! :-)
Dnešní lak je jedním z úlovků z Interbeauty, kde měli akci Nubar za pade :-).

Nubar Amazon Coral je lak, se kterým vaše ruce nikdo rozhodně nepřehlédne. V lahvičce se tváří strašně nevinně, ale na rukách je to pořádný zvýrazňovač! Takže pokud si chcete hrát na decentní mladou ženu nebo tak něco, zvolte asi něco jiného. Pokud ale toužíte, aby vaše ruce byly středobodem pozornosti, tak je tahle barva myslím ideální volba.
Co se týče lakování, má u mě jedničku. Je úplně akurát, nedělá šmouhy ani díry.
Lakovala jsem dvě vrstvy, ale pokud bych stihla jen jednu, nestyděla bych se vyběhnout ven. V jedné vrstvě už totiž kryje, i když ne 100%. Na 100% jsou potřeba zmíněné dvě vrstvy.

No a k fotkám: Nevím, zda má můj foťák něco proti zářivým barvám nebo se ten lak rozhodl chameleonit, každopádně sunlight-fotka odpovídá přímému záření slunce, jinak je lak trošku tmavší a víc alá zvýrazňovač. Že mi foťák tak pokazí fotky jsem netušila, ale dělala jsem pak ještě nějaké kávové fotopokusy, kde je barva na nehtech ve stínu, tak jsem přidala i "kávovou fotku".
Na první fotce srovnání s OPI - Elephantastic pink, který se u mě neohřál bohužel ani na swatch.

Co vy a zářivé barvičky - ano nebo ne? Jen v létě nebo celý rok?

Nubar amazon coral is pretty and bright coral color, which makes your fingers really noticeable. 
For full covering you need 2 coats, but even with one it is ok. Consistency is amazing, I had no problems with it.







3 comments:

  1. Studujete a bylo Vám již 15 let? Chcete si přivydělat nebo jen nakupovat kosmetiku se slevou? Vypadejte skvěle, vydělejte si peníze, bavte se.
    Na našich stránkách se dočtete o atraktivní a časově nenáročné spolupráci s přírodní švédskou kosmetikou Oriflame. :-)

    http://krasna-s-oriflame.cz

    Těšíme se na Vaši návštěvu.

    ReplyDelete
  2. Krásná barva!

    http://ellspot.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...