Friday, May 18, 2012

Random ze zápočtového týdne

Dneska máte možnost vidět krátký random z mého zápočtového týdne. Já si random-posty strašně ráda prohlížím a už věky jsem žádný nedělala, tak dneska konečně jeden :)
Random from this week (I passed 4 exams :-) ).

Produkt včerejší prokrastinace :)

Odměna za splnění 4 předmětů ve 2 dnech (beru si ji za měsíc na bratrancovu svatbu :-) )

Nejoblíbenější snídaně - pohanková kaše s kakaem a jahodami (výživné a mňam). A vedle učebnice obecné psychologie.

Podvečerní výhled z okna na kolejích
To jsem jednu krásnou noc psala a psala do půl sedmé ráno...

A obligátní odměna - frappučínko :)


11 comments:

  1. produkt tvé prokrastinace by zasloužil zveřejnění receptu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klidně, ráda :) Příprava je nejlehčí jakou si dokážeš představit!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. že jsou to banánky s piškotama namáčené v čokoládě :) taky dělám a jsou super

      Delete
    4. Jsou ;) já to ještě pokapávám rumem a potírám nutelou ;)

      Delete
    5. Holky, to není fér... proč já musím narazit na tyhle fotky v půl 12 v noci a zrovna, když mě honí mlsná! Grrr... :o)

      Delete
  2. Ňam ňam ňam... dostala jsem šílenou chuť na jahody s čokoládou... :o)

    ReplyDelete
  3. Jéje, dlouho jsme tyhle jednohubky nedělali, takže asi jen v zájmu mlsání jich pár udělám. :D
    --- A to hubnu. :D:D

    ReplyDelete
  4. já chci taky vidět recept na tu dokonalost na první fotce :) geniálníí ) Markét, na blogu mám vyhlášenou giveaway, tak jukni :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...