Tuesday, June 26, 2012

Banánové jednohubky

Před další kosmetikou ještě jeden "receptík" z randomu, o který jste si psaly.
Osobně miluju rychlé a ultrajednoduché recepty, ze kterých vznikají nádherné pokrmy, za které sklízíte úspěch :). A tohle je jeden právě takový.
Sorry, recipes are there only in Czech language.

Potřebujete:

  • piškoty
  • banány
  • nutellu
  • čokoládovou polevu/ čoko na vaření + máslo
  • zdobení
  • párátka/napichovátka


Spodní piškot natřeme nutelou, vrchní propíchneme párátkem (v tom je asi největší challenge receptu - kdybyste udělali prvně celou jednohubku a pak ji propichovali, rozplácne se a zničí...). Mezi takto připravené piškotky vložíme kolečko banánu, namočíme do polevy a hned ozdobíme. Dáme na něco, co není moc přilnavé a poté na půl dne do ledničky. U tohoto tu část "zaležení" opravdu nepodceňte, jelikož banán nechá piškoty trošku změknout a pak se to jí celkově líp.

Dobrou chuť!
M.




P.S.: Stále mě můžete podpořit olajkováním soutěžní fotky na Facebooku - ZDE. Díky!!!


5 comments:

  1. vypada to krasne;)my toto delame casto na vanoce jako cukrovi, po kterem se zaprasi behem par hodin:-P

    ReplyDelete
  2. to znam!!zkus to treba s kiwi
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip, to jsem ještě nezkoušela ;)

      Delete
  3. Kurňa, tak tohle jsem doma dlouho nedělala, poslední dobou mě strašn honí mlsná, tak mám alespoň tip. Jen my (z liniových/linijních/hříšných důvodů) vynecháváme tu nutelu - zato toho sníme víc. :D:D

    ReplyDelete
  4. Tak to je úžasný, nejraději bych to snědla už pohledem :D. Hned si ten recept dávám do oblíbených položek abych na něj nezapoměla a du přečíst další :D. Jsem na tom totiž úplně stejně. Nenáročně nápadité recepty, za které je spousta chvály :D. Vážně super :)!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...