Saturday, June 23, 2012

Essence - Stay with me lesky: recenze + sladký bonus

Opět příspěvek do imaginární rubriky s křížkem po funuse :-).

Odstíny:
Lesky seženete ve strašně moc odstínech, od nude až po křiklavě červený. Nicméně vzhledem k tomu, že se jedná o lesk a ne rtěnku, jsou i ty extrémní odstíny ve výsledku docela příjemné, tlumenější. Takže ač jsem si myslela, že budu nejvíce používat ten nejsvětlejší, nakonec je nejkrásnější a mnou nejpoužívanější ten nejtmavší (06 - berry me!) z mých 3 ks.  Na swatches vidíte, že barva je po nanesení úplně jiná než v lahvičce - hezčí :) .

Aplikace:
Nanáší se dobře, aplikátor má zvláštní tvar. Obecně mám radši lesky s aplikátorem než tubičkové a s tímto aplikátorem jsem schopná i navíc trošku konturovat, což se moc hodí.


Výdrž:
Co se týče výdrže, drží podobně jako ostatní lesky, možná trochu víc. Plus jim ale dávám za to, že po uschnutí máte rty jakoby stále jemně obarvené (kdo někdy zkoušel fix na rty, tak asi podobně :-) ).

Konzistence:
Konzistence je podle mého názoru docela nelepivá (nelepí se vám rty k sobě).

Celkový dojem: 
Jak moc obecně značku Essence nemusím, tak tyhle lesky jsou fakt fajn a nebála bych se je doporučit. Poměr cena/výdrž/dojem je skvělý.
As for Essence Stay with me lip gloss, it is really good product which lasts hours on your lips, is not sticky and package quality is also great. It is not expensive and it is worth it :-). 

Od spodu: 05 - I like cotton candy, 04 - trendsetter, 06 - berry me!



Tvar aplikátoru je atypický


A kdo mě sleduje na Facebooku, ví, že jedna z vás najde lesk č.06 v poštovní schránce :-) Nechci to nazývat giveaway, protože je to spíš opravdu jen taková malá drobnost pro radost :).
Stačí být follower mého blogu a napsat do komentářů kontaktní email. A pokud mě sledujete na FB, tak i tuto informaci (budete mít o jednu přihlášku víc). Komentovat můžete do čtvrtka do 20:00 :-).


17 comments:

  1. taky je mám a jsou opravdu skvělé :) krásná recenze! :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. sledujem :) timus3ka@azet.sk :) a tieto lesky su skvele :))

    ReplyDelete
  3. já mám 05, ale ta 06 vypadá hodně dobře :)
    marcelazva@gmail.com

    ReplyDelete
  4. To by mě potěšilo:)
    navstenice@centrum.cz

    ReplyDelete
  5. mundo-decolor@seznam.cz

    Jeden už doma mám, ale uvažuju o tom, že bych si pořídila i další a 06 je opravdu moc pěkný odstín :-)

    ReplyDelete
  6. Já mám ty lesky velmi ráda. Mám dva nejsvětlejší myslím a nemůžu si stěžovat:)

    ReplyDelete
  7. Už jsem na ně slyšela tolik pochvalných recenzí, že je budu asi taky muset vyrazit ozkoušet:)
    Sleduju tě přes bloglovin jako kenika@centrum.cz

    ReplyDelete
  8. amyle@ seznam.cz
    Ja tyhle lesky docela podcenovala, poridila jsem si ho az kdyz ho doporucila Rendy a mile prekvapil :)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. sleduju přes FB :-)
    barabasovajana@centrum.cz

    ReplyDelete
  11. Já jsem si koupila nedávno odstín Candybar a jsem spokojená! Essence nevyhledávám, takže překvapení... Do minisoutěže se zapojuji, protože odstín Berry me! jsem původně chtěla, ale nemohu ho sehnat :(

    sedlarova.sarka@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Taky jeden vlastnim a jsem moc spokojena:) sleduju i na FB:)
    jana.ei@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. Jeden mám a je celkem fajn, ráda bych vyzkoušela další odstín:)

    zpaletalova.kristina@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Už jsem si dlooouho nepořídila žádný lesk, a tenhle vypadá docela dobře. :)
    natashaaa.x(at)seznam.cz

    ReplyDelete
  15. Tak to zkusíme:-) jahranst@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. Ahojky. Tento lesk chci uz dlouho vyzkouset, protoze ho vsichni moc chvali. Pry dokonce pekne voni!

    Sleduju pres http://www.blogger.com
    aiwi@email.cz

    ReplyDelete
  17. wampulova@seznam.cz sleduji přes GF :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...