Sunday, June 10, 2012

Kabuki Douglas - nevstoupíš dvakrát do stejné řeky

Asi před půl rokem jsem si v Douglasu koupila kabuki. Jelikož se blíží léto a s ním i cestování, chtěla jsem svoji cestovní kosmetickou taštičku vybavit o stálého obyvatele - právě kabuki štětec. A proč si nekoupit znova ten, se kterým jsem byla spokojená?

V Douglasu mě první stál pouze 60,-Kč, což byla velice příjemná cena. Byl krásně jemný, příjemně se s ním líčilo. Nyní jsem v parfumeriích Douglas našla pouze kabuki s nápisem Douglas Face, který stál 119,- Kč. Ok, tak ho zdražili, ale co už, říkala jsem si. Nicméně jsem nečekala, že štětec bude mít tu nejhorší možnou kombinaci: s rostoucí cenou se snížila kvalita. Pokud bych se moc nekrotila, mohla bych rovnou napsat, že líčit se s tímto štětcem je asi jako píchat si do obličeje drátama. Díky moc, fakt..!
Oproti prvnímu Douglas kabuki nesrovnatelně horší kvalita, štětiny jsou suché, tvrdé a odstávají. Budu ho používat asi na tvářenku nebo nevím.
Takže celkově pro mě velké zklamání...nedoporučuji kupovat. Pokud ale někde objevím ten starší Douglas kabuki, beru všema deseti!!!!

Jaké značky kabuki máte rády? Používáte? :)

For me is new Douglas Face kabuki brush the worst brush I´ve ever had. I really don´t recommend buying this awful and absolutely not soft brush!





17 comments:

  1. Elf dělá úžasnej kabuki, neskutečně jemňounkej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip, asi ho vyzkouším až budu dělat další elf objednávku :)

      Delete
  2. Mám právě ten starší vpravo, když jsem na něj náhodou narazila tak jsem si vzala hned dva :) Ale pěkně mě teda mrzí že ten nový tak pokazili :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, to byl chytrý tah, vzít si dva :)...

      Delete
  3. To je fakt hrůza! Já mám úžasně jemnej kabuki od L´occitane (přírodní štětiny) a od ELF (syntetické štětiny) a oba jsou bezvafné...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dva hlasy pro ELF! Tak jo, vyzkouším :)

      Delete
  4. Je i na fotce vidět rozdíl. Dík za typ, příští týden jsem ho zrovna chtěla koupit. Díky za 119 CZK k dobru! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda, že ti byla má recenze nápomocná :) A máš pravdu, změna kvality je tak markantní, že jde poznat i z fotek..

      Delete
  5. Už z fotky vypadá jak nepovedený brácha :)

    ReplyDelete
  6. Taky hlasuju pro Elf, ten je moc fajn :)

    ReplyDelete
  7. Na té fotce vypadá oproti tomu druhému o poznání hůř..Já jsem si koupila také ten kabuki od Elfu, je jemňoučký a plní přesně to, co má:).
    http://letni-cas.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. taky jsem se málem napálila a koupila si ho! naštěstí jsem poznala včas, že píchá jak mrcha a nechala jsem ho tam...těch úžasně měkoučkých se už asi nedočkáme :/

    ReplyDelete
  9. Mám taky od Elfu a maximální spokojenost..je hrozně moc jemňoučký.:-)
    www.bmeltingpot.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ono aj na fotke vidno, že nie je všetko s kostolným poriadkom. Skutočne najlepší je určite od ELF. :)

    ReplyDelete
  11. http://2.bp.blogspot.com/--kE7BiZuCAo/UIac0crgqgI/AAAAAAAACww/Ym_7zumvAgM/s1600/0.jpg

    Já jsem spokojená s tímhle - BrushArt, ale dlouhodobě zatím nemůžu posoudit.

    ReplyDelete
  12. A proč ho nevyreklamuješ? :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...