Wednesday, June 20, 2012

Kosmetika Korres

Tohle trio jsem si pořídila v lednu, kdy byla moje pleť zničená zimou a zkouškovým (opět připomínám, asi nejvíc sama sobě, že pít kávu, energy-drinky a spát tři hodiny za noc, nemluvě o následných oslavách, pleti moc nepřidá - však to znáte ;) ). Takže jsem potřebovala doslova resuscitovat pleť. A osud tomu chtěl, abych vlezla do profimedu a hledala nějakého svalnatého kvalitního záchranáře.
Vybrala jsem si jogurovou masku, jogurtový krém a pupalkový noční krém na oči. Jelikož se jednalo o doprodej ve starších obalech, vyšla mě sada na něco přes 600,- , což je dnes cca cena jednoho z těch tří výrobků, takže jsem to tam nemohla nechat :).



Oční krém
Krém na očička má skvělé balení - pro mě úžasně hygienické. Narozdíl od kalíškových krémů se do tohoto v tubičce nedostanou bakterie z vašich prstů. Obsah je 15 ml, cena (podle aktuální nabídky na stránkách profimedu) přes 800,-, což mi přijde silně neadekvátní, vzhledem k tomu, jak funguje. Jakože ok, je jemný, citlivá očka by asi nepodráždil, hydratuje. Ale asi mi víc vyhovují gelové oční krémy, které trošku ochlazují. U tohoto nevidím po 5 měsících žádné zázračné účinky, přijde mi prostě jako fajn oční krém, za který bych 800,- nikdy nedala.
For me is Korres Primrose eye cream overpriced, because the effect it has is really average, nothing special (and that´s my opinion after 5 months of using). 







Jogurtová maska
Jakože já už dlouho nechápala, proč se všechny masky dělají zelené či hnědé, takže člověk vypadá jako ufon nebo že si po obličeji rozmazal kdo ví co :-D. V tomhle je podle mého názoru největší plus masky - je průhledná (výrobci pleťových masek, berte si příklad!). Takže s ní můžu vesele chodit po pokoji aniž bych děsila spolubydlící nebo kohokoli jiného. Tolik k estetice masky :).
Nyní se, mám ten pocit, prodává už jen v menším balení, aby byla vždy čerstvější. Za 16 ml této masky dáte 215,- Kč, což na zkoušku ujde. Jogurtová řada je určená pro mastnou a dehydrovanou pleť, což je přesně můj typ. Maska je na obličeji příjemná, zvláštně medovo-jogutově voní, aplikace je snadná.  Snáší se dobře s problematickou pletí.  A účinky? Pleť je jemnější, hladší, zdravější. Po opláchnutí nemám takový ten pocit pnutí jako u některých jiných masek. Za mě moc příjemná maska.
Korres Yoghurt mask is transparent, so while wearing it, you don´t frighten anyone. The effect is nice - my skin is smooth and softer. But again, nothing miraculous. Hydration? Ok. Average. 

Jogurtový krém
Krém jsem si neplánovala pořídit, jelikož jsem byla (a stále jsem) spokojená se svým oblíbencem od LRP, ale když už byl v sadě, tak co :). Vůni má stejnou jako maska, pro mě docela příjemnou. Opět je určen pro mastnou a dehydrovanou pleť. Je příjemný, ale pro mě opět žádný zázrak. Trošku mi vadí jeho zvláštní konzistence - je krémovo-gelový, trošku ulepený. Můj LRP má gelovitou konzistenci, která se úžasně rychle vstřebá a člověk má pocit svěžího obličeje. Tento je prostě...jo, ulepený. Ne doslova, ale člověk ho dost cítí na pleti i po nanesení. Hydratace, řekla bych, lepší průměr. A 40 ml za 630,-? No, asi nic pro mě, děkuji za optání...
Jo mimochodem, na stránkách profimedu píšou, že je to na suchou až smíšenou pleť, což maj "trošku" chybičku, protože to nesedí s popisem krému :). Tak se tím jejich rozdělením neřiďte. 
Korres Yoghurt cream is a little bit sticky. I don´t think that I´ll be able to get use to the consistency. Sorry cream, I prefer my LRP cream. So again, I think is overpriced and I don´t see anything special about this stuff.







Celkově: Oční krém a masku ráda dopotřebuji, po krému sahám méně často. Znova bych si koupila asi jen masku, ale tím si taky nejsem 100% jistá. Tolik k mým zážitkům s kosmetikou Korres.


P.S.: Na facebooku jsem se zapojila do soutěže o místo ambasadorky Douglas. Jestli mě chceš podpořit, abych mohla psát další recenze, klikni a lajkuj ;)







9 comments:

  1. Celkem jsi me nalakala na tu masku, jestli sezenu to mensi baleni tak urcite vyzkousim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono se to větší už ani neprodává, myslím :)

      Delete
  2. Ja jsem s tim kremem byla moc spokojena, kdyz moje plet mastnejsi se rozhodla byt ke vsemu dehydratovana, navic mi moc vonel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On není špatný, ale...neuchvátil mě, no :) Na mastnou a dehydrovanou se mi jeví líp LRP - Effaclar H. :) Ale každý si musí najít to svoje, co mu sedí, to je jasné :)

      Delete
    2. Ten jsem nikdy nezkousela. Ted mam na leto od Vichy Normaderm Triactiv bla bla neco a je celekm udesny, i Garnier mi prijde lepsi. Treba zkusim ten LRP.

      Delete
  3. Mě ten Korres taky vyhovoval měla jsem tehdy mastnější pleť, vůbec většina jejich věc byla fajn, ale je fakt, že mi je vozila kamarádka z Řecka z jiné ceny.

    Mě od LRP vyhovuje Kerium :), Effaclar mě moc sušil.

    ReplyDelete
  4. Jé, já mám už delší dobu tendenci vyzkoušet něco z té jogurtové řady. Mám na cestě melounový body butter, na který se moc těším!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokud něco, tak masku ;). Melounový body butter? To zní skvěle! :) Ale asi zůstanu věrná máslíčkám z Body Shopu..

      Delete
    2. Mě právě hrozně zaujal ten zklidňující gel, co mají teď na jahodě v akci..vcelku fajn cena.

      http://cz.strawberrynet.com/skincare/korres/yoghurt-instant-soothing-gel/135876/#DETAIL

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...