Friday, June 8, 2012

Letní úlovky ze Sephory

Za udělanou zkoušku z neurofyziologie jsem se potřebovala řádně odměnit a když jsem na Andělu viděla, že mají slevu 30% na vše, řekla jsem si, že je pravý čas na vyzkoušení některých věciček, které byly už dlouho v mém wishlistu. Chtěla jsem pudrový makeup, voděodolné stíny a rozjasňovač. Vše jsem sehnala a otestovala :) :





Voděodolná tužka na oči Sephora Jumbo Eye pencil - odstín 05 belgie
(běžná cena: 260,- Kč, po slevě 30%: 182,- Kč)

Původně jsem chtěla voděodolné stíny od MUFE, ale pak jsem si uvědomila, že je budu používat jen v létě k vodě a tak se mi do nich nechce tolik investovat.
Sephora Jumbo tužka je opravdu voděodolná - na denní líčení ji tedy nepoužívám, protože nerada odličuji voděodolný makeup O:-). Ale k vodě na rozzáření očiček je to podle mě skvělá věc. Vybrala jsem si asi nejpřírozenější odstín 05 - belgie, který svou meruňkovo-béžovou barvou hezky projasní a hodí se ke všemu. Drží a drží - vodě i otěruvzdorná. Přesně to jsem hledala :-) .
Perfect shade for waterproof makeup, it last all day long and makes your eyes naturally brighten. 





Rozjasňující pudr Sephora highlighting compact powder - odstín  (rose) pink
(běžná cena: 320,- Kč, po slevě 30%: 224,- Kč)

Protože ELFí rozjasňovače mají krátkou životnost, musela jsem hledat nový rozjasňovač, který bych použila na tváře. Volba byla mezi Benefitem - High Beam a Sephoráckým rozjasňujícím pudrem. High Beam sice vydrží dýl (je odolnější proti otěru), ale i přesto jsem zvolila pudrový rozjasňovač, protože s touto konzistencí pracuji radši. Nehledě na příznivější cenu. A rozkošné kytičky v reliéfu. Chichi.
Sephora rozjasňující pudr se prodává ve dvou odstínech - jeden je do bronzova, druhý do růžova. Můj rose/pink se mi moc líbí, bude super určitě i v zimě, kdy odstín pleti trošku zesvětlá. Aplikuje se snadno a rozjasňuje jak má. Má docela silnou růžo-pudrovou parfemaci, ale to mi nevadí. Určitě nelituji, že jsem si ho koupila, líčím se s ním každý den :) .
Also this highlighter is great, shade pink fits pale and tanned skin as well. I recommend it!





Matující kompaktní makeup Sephora Mattifying foundation - odstín D25 (medium belgie)
(běžná cena: 410,- Kč, po slevě 30%: 287,- Kč)

No a tohle byla jen čistě taková střela do prázdna, jelikož jsem si před nákupem nečetla žádné recenze. Sháněla jsem kompaktní makeup, který bych použila spíše v "narychlo" situacích (třeba když po cvičení jedete domů přes celé město a tak se po cvičení chcete v cuku letu alespoň trochu nalíčit). Jelikož mám smíšenou pleť, vybrala jsem si více krycí a oil free makeup (v nabídce je ještě kompaktní minerální, který se, jak mi bylo řečeno, hodí spíš pro normální až suchou pleť).
Na bleskové líčení je celkem fajn, není to tak 100% jako tekuté podkladové krémy, ale asi mi to stačí. Jestli do něj půjdu znova nevím, to asi uvidím. Je to můj první kompaktní makeup, takže nemůžu nějak více srovnávat. Drží relativně dobře, nanáší se taky fajn, matuje obstojně (ale ne lépe než moje oblíbená kombinace MF-Lasting Performance a T.leClerc pudr)...Prostě, že by mě nějak totálně nadchnul, to asi ne, ale je fajn.
Odstín D25 jsem zkoušela pod umělým světlem v Sephoře a zdál se být super, ale na denním světle mi přijde trošičku tmavší. Nicméně léto přede mnou, takže jsem myslím vybrala dobře.
Balení obsahuje i houbičku a zrcátko, ale ta houbička je mi na houby, protože s ní buď pracovat moc nejde, nebo to neumím. Každopádně ideální se zdá být nanášení kabuki štětcem.
Sephora mattifying foundation is good for quick makeup (for example when you go home from gym). It contains small mirror and sponge, which I find useless, because I prefere applying by kabuki brush. My skin with this foundation is matte and "has a color", but I´m not sure, if I will buy this again. 




Swatches:

Stín

Slunce

Zaostřeno na Jumbo Crayon - Vrchní pruh a pod ním je rozetřená vrstva

Zaostřeno na mattifying foundation



P.S.: Pokud byste si chtěli koupit nějaký z těchto výrobků, mám pro vás tip, na který jsem dneska náhodou narazila - od 8.6. do 16.6. probíhá na Chodově v Praze v rámci Chodov fashion week akce -30% na vše značky Sephora. :)

P.P.S.: Tipy na rozjasňující pudr a jumbo tužku jsem našla u mé oblíbené Rendy, tak díky za tip :)

9 comments:

  1. ááá, už jsem viděla první foto a říkám si, holka si umí dobře vybrat :) a teď koukám, že jsi se u mě inspirovala, to mě velice těší :) já ten rozjasňovač miluju :) sice teda miluju hodně kosmetiky, ale myslím, že tenhle rozjasňovač je vážně dobrá volba :)

    ReplyDelete
  2. ja mam tiez ten rozjasnovac, skoda, ze odkedy som "posadnuta" kozmetikou, tak som sa do Sephory dostala len raz, no tento rozjasnovac som tam nemohla nechat :)mohli by sephoru otvorit aj na Slovensku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Slovensku není Sephora? :-O Jejda. Tak to by měli rychle napravit! :)

      Delete
    2. nie je :/ kruté :D a ani Douglas, ale to mi nevadi az tak, ako chybajuca Sephora

      Delete
  3. Tak po tom co jsem precetla clanek a ted to vsechno chci! Ja dnes ale nedala ucetnictvi takze zadny odmenovani nebude...leda ze bych to pojala jako motivaci :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si musíš dát jako cenu útěchy ;) :D

      Delete
  4. Ten rozjasňovač se mi líbí! Pudrový je mi sympatičtější, než tekutý

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, mám radši nanášení štětcem než to rozpatlávat prstama :), přijde mi, že se s pudrovýma líp pracuje :)

      Delete
  5. Po tom rozjasňovači jsem už pokukovala u Rendy a několikrát v Sephoře. Pokud je vážně tak kvalitní, tak si pro něj asi půjdu. Né že bych jich měla málo, ale když ty hvězdičky..♥♥ :DD Hezká recenze:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...