Sunday, June 24, 2012

Osvěžující drink s jahodami

Ještě dokud se dají koupit jahody, chci vám ukázat jeden skvělý recept na absolutně úžasný drink.
Tento obrázek jsem našla na internetu a snažila jsem se vymyslet ideální poměr ingrediencí. A jelikož byl výsledek vynikající, rozhodla jsem se podělit se o recept a dojmy :)

Potřebujete:

  • Červené víno - čím sladší, tím lepší. Já kupovala J.P.Channet Medium Sweet a bylo na něm napsáno, že se hodí ke zmrzlinám a tak. Takže něco v tom stylu :)
  • Vaničku jahod
  • Sprite
  • Led 
Jahody umyjeme, nakrájíme na kousky a hodíme do červeného vína, kde je necháme luhovat. Poté dáme do ledničky. 
Do skleniček hodíme led, zalijeme vínem s jahodami (cca tři pětiny sklenice) a dolijeme Spritem :).
Drink chutná trošku jako letní verze vánočního punče :).
Dobrou chuť!!!

Zdroj: www.weheartit.com

7 comments:

  1. Skvělá inspirace. Hned jdu na to.
    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. to je fakt super nápad, úplně si tu chuť umím představit a jen co budu zdravá, tak to vyzouším! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej, tak to přeji brzké uzdravení! Taky teď trošku bojuju s nějakým nachlazením ("miluju klimatizace!") :) Ale pak to určitě zkus, vážně to stojí za to :)

      Delete
  3. mmmmm červené víno, sprite, jahody to vše mám ráda takže myslím, že to bude něco přesně pro mě! ;) Zítra to hned zkusím!! děkuji za tip :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Vypadá to super, já bohužel nemám ráda sprite ani červené víno, tak se do toho radši pouštět nebudu :)).

    ReplyDelete
  5. Jako milovník červeného vína si říkám, jestli to není hřích ho míchat s něčím tak nedobrým jako je Sprite. Přesto to asi vyzkouším, jahody mě lákají :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...