Friday, June 1, 2012

Třetí ELFská recenze + swatches

V pořadí již třetí ELF recenze (odkaz: první a druhá) přináší nadšené i nepříliš nadšené dojmy. Dejme se do toho, ať vidíte, co vám nesmí chybět a co naopak mezi ostatními produkty nezazáří.
Third ELF review!





ELF báze pod oční stíny Golden a Pearl
Jak už jsem psala v druhé recenzi, tyto báze používám jako stíny. Pearl a Champagne (z minulé recenze) obsahují třpytky, Golden je jen metalická. Chtěla jsem třpytečky i ve zlaté, ale co už. I tak Golden vypadá hezky, je dencentně zlatavě lesklá, na denní nošení ke zlatým doplňkům plně vyhovující :). Za cenu 39,- Kč je to dle mého názoru velice fajn volba.
I use ELF primer instead of eyeshadow and it works perfectly for me. Golden is gold metallic color and Pearl is light white with small glitters.





ELF umělé řasy Dramatic (Black)
Moje absolutně nejoblíbenější řasy, vypadají přirozeně - ne v tom smyslu, že by neměly efekt, ale že to nevypadá, že jsem si na víčko nalepila černý kartáček na zuby. Prostě dělají krásné očka, ale na první pohled odhalí jen znalec, že nejsou vaše. A efekt tam vážně je :). Moc super. Ideální na společenské akce, kde máte vidinu, že budete s někým např. tancovat a tudíž vaše líčení bude trošku pod lupou :). V akci byly za 39,- Kč, jinak za ně dáte 45,-Kč - pro mě fajn cena, stejné ze Sephory jsem kupovala za 150,- :).
Použitelné jsou 2x-3x (asi to záleží od zručnosti a péče, takže to je spíše subjektivní).
Pozn.: Nejlepší lepidlo, co jsem zatím zkusila, je DUO, které je k dostání za 249,- v MAC prodejnách. To ELFí, které je přibaleno k řasám, jsem radši nezkoušela :-) .
My very favourite lashes - they looks naturally but in the same time they create dramatic look. Gorgeous! And the price is cool as well.





ELF Cream blush - krémová tvářenka Heartbreaker
No a teď se dostáváme k výrobku, ze kterého radostí neskákám a nemám v plánu ho objednat znova. Heartbreaker je A, dost červená na můj vkus (a to už jsem trošku opálená a tmavý typ), musím být opatrná, abych nevytvořila Marfuška-look. Za  B, špatně se mi roztírá. Je to taková pěno-houbo konzistence. Naberu trošku na prsty, snažím se rozmazat na tváři, ale není to smooth. Prostě...ne. Určitě najdete i lidi, kteří na ni nedají dopustit, pro mě ale obtížnost aplikace u tvářenky znamená razantní snížení skóre.
Za cenu 159,- podle mě není výrobkem, který by vás uchvátil (Nebo jsem jen já tak náročná? Každopádně Bourjois tvářenky forever!).
I´m not gonna buy this blush again, because it is (for me) hard to apply (it is not smooth enough).




ELF Eyebrow Kit - Medium
Uvažovala jsem prvně nad tmavším odstínem, ale nakonec jsem vybrala tento a jsem ráda. Mám tmavé obočí a tento odstín mi sedl skvěle. Balení obsahuje tmavší krémový odstín a světlejší pudrový (ha! to jsem nečekala). K tomu dostanete i praktický štěteček, který se mi jeví jako dostatečný. Eyebrow Kit používám od té doby, co mi přišel a nějak se mi už nechce vracet k Dermacol tužce na obočí. Za mě tedy spokojenost, cena 95,- Kč je přiměřená :). Kdo máte světlejší obočí, volte světlejší odstín.
For my dark eyebrows is Medium perfect shade. I recommend this, because it is easy to apply and works great.






Na ruce ve stínu a na slunci:






A na závěr pár výrobků, které mi prošly rukama, ale nebyly pro mě, takže bez swatchů na ruce - třeba ale někomu pomůžou fotky pro představu :).









11 comments:

  1. Ty báze mě moc lákají, ale nechci platit poštovné jen kvůli nim:/ tak uvidíme, co mě časem ještě nadchne

    ReplyDelete
  2. já jsem moc spokojená s tou sadou na obočí!!! dříve jsem nepoužívala nic,ale ten vzhled obličeje po použití je opravdu pěknější, výraznější

    ReplyDelete
  3. Já si zrovna včera objednala tu sadu na obočí v odstínu ash :) Tak uvidíme .... chtěla jsem to už delší dobu a nějak jsem se k tomu nedostala.

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokud ti sedne odstín, tak budeš, myslím, spokojená :)

      Delete
  4. ta tvářenka i podle mě stojí dost za nic...

    ReplyDelete
  5. Od ELFu bych ráda zkusila právě ty štětce. Zvlášť na make-up a korektor.

    ReplyDelete
  6. Ahoj, myslíš, že by ten oční primer šel použít jako rozjasňovač?
    Děkuji

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mě nenapadlo :) Teoreticky asi ano, ale přijde mi dost hutný, takže by z toho pleť asi nadšená nebyla. Tip na skvělý rozjasňovač sem budu dávat tento týden, btw. :)

      Delete
  7. Mně se ta tvářenka docela líbila:-) Od elfu jsem zatím bohužel nikdy nic neměla..

    Zvu Tě na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    ReplyDelete
  8. Mňa elf moc nenadchol...neviem či odtiaľ ešte niekedy niečo objednám :( Ale tie riasy ma lákajú :)
    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...