Wednesday, July 11, 2012

CHI - Silk Infusion

Připadám si teď trochu jak kondicionérová maniačka, upřímně. Ale fakt, že jsem si koupila tolik kondicionérů a péčí a ani jeden výrobek mě nezklamal, považuji za úspěch. A taky můžu dost dobře srovnávat :-) (na péče jsem si už názor udělala, kondicionéry chci ještě chvilku testovat, abych viděla dlouhodobější účinky). Let´s get it started, dneska s CHI - Silk Infusion a mými dojmy z něj:

Konzistencí se jedná o olejíček. Na žlutou barvu jsme zvyklé. Ale ta vůně??? Docela silně pánská. To je tak těžký dát tomu nějakou rozumnou parfemaci? Patlání produktů do vlasů má být požitek a tady mi to ta vůně upřímně kazí. Sice hned vyprchá, ale...hm. Nicméně, to je tak asi jediné negativum, naštěstí :).
Pozitiva: Asi nejlepší vstřebávatelnost do vlasů, co jsem kdy u podobných produktů zažila. Trochu to srovnám s Macadamií, na kterou podrobnou recenzi ještě chystám - přijde mi, že Chi se vstřebává 2x rychleji. A dělá s vláskama to co chci - jsou na dotek jemné, hebké, na pohled zářivější. Za to má zlatýho bludišťáka. Ve spojení s kvalitním šamponem a kondicionérem docílíte prostě lahůdkových vlasů.
Jako u všech olejíčkovitých péčí je opět ideální aplikace nalít malé množství do dlaní, třít do zahřání a poté aplikovat do délek.
Cena: Přes net se zkušební (malinké) balení dá sehnat okolo 50,- Kč :).
Verdikt: Chi Silk Infusion je skvěle funkční výrobek, kvůli jeho vůni však plnou velikost objednávat nebudu.
Summary: Chi Silk Infusion is great product which really works, but I don´t like the smell, so I´m not gonna buy this stuff again.

P.S.: Do budoucna se ještě chystám vyzkoušet Biosilkovou péči, tak uvidíme :)



7 comments:

  1. Mám CHI i Biosilk a už nějakou chvíli je zkouším,takže můžu porovnat. Ta vůně CHI je opravdu tragedie,levná pánská kolínská,to se jim fakt nepovedlo.Jinak je fajn,vlasy vůbec nezatíží,vyhladí,zacelí.Ale Biosilk mi přijde ještě o fous lepší.Krásně voní a vlasy mám po něm takové ještě zdravější,hezčí,je asi trochu víc výživný.Takže až budu objednávat plné balení,jdu do Biosilku:) Lucka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za obsáhlé srovnání! :) Momentálně jsem strašně nadšená z péče od Macadamie (recenzi udělám asi o víkendu), ale ten Biosilk mě i tak láká, abych měla svůj názor, své porovnání :)

      Delete
  2. Ja teda vyzkoušela Biosilk a ten jentak něco nepřekonalo a že jsem toho měla dost:)

    ReplyDelete
  3. já se přiznám, že mám taky raději Biosilk. Zkoušela jsem ho společně s CHI a přišel mi prostě lepší a voňavější :)

    ReplyDelete
  4. Mám koupené oba dva (Biosilk i CHI). Biosilk jsem ještě nezačala zkoušet, s CHI jsem velmi spokojená.

    Naopak vůně oleje CHI mi neskutečně voní, když mám olej ve vlasech, pořád si k nim čuchám. :D 100 lidí,100 chutí. ;)

    ReplyDelete
  5. CHI používám už nějakou tu chvíli (cca 3/4 roku) a neznám lepší olejíček, mám doma ještě dvě malé balení a jak je vypotřebuji tak vyzkouším ten Biosilk, jsem zvědavá v čem je lepší než CHI :)

    ReplyDelete
  6. mne zas ta vona zatial nevadi:), z biosilku sme dostali kdesi vzorku,tak uvidim, tkory bude lepsi..a cosi z biosilku mame doma aj v plnej velkost:D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...